۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و چرم تبریز

برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و چرم تبریز

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تبریز دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری برگزار می شود.

بازار؛ گروه صنعت: بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تبریز دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حضور فعالان داخلی و خرجی صنعت برگزار می شود.

به گزارش بازار در حالی این دوره از نمایشگاه های چرم، کیف و کفش در تبریز برگزار می گردد که این صنعت نیز مانند صنایع دیگر با چالش های بسیاری مواجه است؛ به طوری که صنعتگران این حوزه از یکسو با مشکل تامین مواد اولیه مواجه هستند و از سوی دیگر رکود بازار بر صنعت حاکم است. به نحوی که بسیاری از کارشناسان معتقدند تنها راه خلاصی از رکود فعلی بازار که ریشه در تورم حاکم بر کشور و پایین آمدن قدرت خرید مردم دارد، وارد شدن به بازارهای صادراتی است. این در حالی است که صادرکنندگان صنعت چرم و کفش نیز مانند دیگر صادر کنندگان با مشکلاتی همچون بحث برگشت ارز حاصل از صادرات و دیگر مسائل گمرکی مواجه هستند که فرایند صادرات را با اختلال ایجاد می سازد.

تعامل تولیدکنندگان داخلی و تجار خارجی در نمایشگاه کیف و کفس تبریز

گفتنی است نمایشگاه کیف، کفش و صنایع وابسته تبریز که ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه برگزار می شود فرصتی مغتنم برای تعامل تولید کنندگان داخلی با تجار خارجی است تا از این مسیر بتوانند شرایط حضور هرچه بیشتر محصولات چرمی را در دیگر بازارها به خصوص بازارهای آفریقایی که همواره روی آن تاکید می شود را فراهم سازند آن هم در شرایطی که بازارهای اطراف ایران مستعدترین بازارهای از نظر دسترسی و تقاضای بازار برای تولیدات این حوزه محسوب می شود.

کد خبر: ۲۹۷٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha