۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
هشدار کنعانی به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی درقبال لبنان

هشدار کنعانی به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی درقبال لبنان

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در قبال لبنان به بهانه حادثه "مجدل شمس" واقع در منطقه جولان اشغالی شدیدا هشدار داد.

به گزارش بازار، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در قبال لبنان به بهانه حادثه "مجدل شمس" واقع در منطقه جولان اشغالی شدیداً هشدار داد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به بیانیه حزب‌الله لبنان و نیز مواضع برخی مقامات عالیرتبه این کشور در نفی هرگونه نقش خود در حمله به مجدل شمس گفت: رژیم آپارتاید اسرائیل پس از ده ماه کشتار جمعی در نوار غزه و قتل عام کودکان و زنان فلسطینی، با یک سناریوی ساختگی، به دنبال انحراف افکار عمومی و توجهات جهانی از جنایات گسترده خود در فلسطین است.

کنعانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از کمترین صلاحیت اخلاقی برای اظهار نظر و قضاوت در خصوص ماجرای رخ داده در منطقه مجدل شمس برخوردار نیست و ادعاهای این رژیم علیه دیگران نیز مسموع نخواهد بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان حمایت از ثبات و امنیت لبنان و منطقه در مقابل ماجراجویی‌های رژیم متجاوز صهیونیستی را وظیفه جامعه جهانی بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست و تاکید کرد: هرگونه اقدام جاهلانه رژیم صهیونیستی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه دامنه بی‌ثباتی، ناامنی و آتش جنگ در منطقه گردد که در این صورت رژیم یادشده مسئول قطعی و اصلی پیامدها و واکنش‌های پیش‌بینی نشده چنین رفتار احمقانه‌ای خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به دولت آمریکا توصیه کرد به جای تسلیح مستمر رژیم صهیونیستی به جنگ‌افزارهای کشتار جمعی و نیز تجلیل از نخست وزیر جنایتکار این رژیم پس از ده ماه جنایات مستمر علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه غربی، به مسئولیت بین‌المللی و اخلاقی خود در قبال صلح و امنیت جهانی عمل کند و رژیم صهیونیستی را از دست زدن به آتش افروزی جدیدی که شعله‌های آن دامنگیر صهیونیست‌ها خواهد شد، بازدارد.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha