۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
پویش «با انرژی» در یزد تا پایان شهریور ادامه دارد| تلاش برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد:

پویش «با انرژی» در یزد تا پایان شهریور ادامه دارد| تلاش برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق

یزد- رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد از تداوم اجرای پویش پویش «با انرژی» در یزد تا پایان شهریور با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در هر خانوار خبر داد.

علی جم در گفتگو با خبرنگار بازار با دعوت از مردم برای شرکت در پویش با انرژی که با هدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در فرهنگ‌سازی روش‌های بهینه مصرف برق در جامعه راه‌اندازی شده است، گفت: این پویش تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: «با انرژی» یک پویش سراسری برای مدیریت مصرف بهینه برق با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در هر خانوار است که مشترکان تنها با چند راه‌کار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد ٢٤، استفاده از دور کند کولر آبی یا استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد با بیان اینکه هر خانواده که ۱۵ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد به طور خودکار وارد این پویش شده ‌ و در قرعه‌کشی جوایز بزرگ شرکت خواهد داشت، عنوان کرد: در این پویش صدها خودرو، هزاران کالای دیجیتال، هزاران لوازم‌خانگی و جوایز دیگر در نظر گرفته شده است و در صورتی که بیش از ۱۵ درصد مصرف انرژی کاهش یابد امتیاز خانوار به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

جم از علاقمندان به پیوستن به این پویش دعوت کرد با ثبت عکس کنتور در اپلیکیشن با انرژی به صورت هفتگی، امتیاز خود را افزایش داده و برنده شوند و با دعوت از دوستان می‌توانید از امتیاز بیشتری برای کسب جوایز بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد کد دستوری #۱۵۲۱* و سایت ba_energy.ir را جهت نصب اپلیکیشن و یا ورود به وب اپلیکیشن "با انرژی" معرفی کرد.

کد خبر: ۲۹۶٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha