۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
جوری رفتار کنید که مردم متوجه شوند خدمتگزارشان هستید
پزشکیان در جمع مسئولان شورای عالی استان‌ها:

جوری رفتار کنید که مردم متوجه شوند خدمتگزارشان هستید

رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاشمان این است که عدالت و انصاف را به مملکت بازگردانیم.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در جمع مسئولان شورای عالی استان‌ها در وزارت کشور اظهار کرد: ما آقا بالا سر مردم نیستیم و خدمتگزار مردم هستیم. مردم باید از ما راضی باشند. مراجعه کننده و ارباب رجوع باید راضی باشد؛ ما خدمتگزار آنها هستیم.

وی ادامه داد: ما در تحریم هستیم و مشکل داریم. من در انتخابات وعده عدد و رقم دار نگفتم و تنها گفتم صادق هستم و دروغی نمی‌گویم. تلاشم این است عدالت و انصاف را به این مملکت بازگردانیم. ما تنها با هم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس‌جمهور منتخب افزود: اینکه ما با مردم منصفانه برخورد کنیم، این رفتار ربطی به مذهبی بودن، غیر مذهبی بودن و کدام جناح بودن ندارد.

او ادامه داد: ما باید حتی با دشمنان خود منصفانه برخورد کنیم؛ همین یک کار را انجام دهیم جامعه با ما قهر نمی‌کند. رفتار بنده به عنوان مسئول باید طوری باشد که مردم فکر نکنند ما به آنها امر می‌کنیم.

پزشکیان گفت: باید برای این مملکت تصمیمات سختی بگیریم. نمی‌شود با مشکلات کنونی کشور را اداره کرد. باید مواظب باشیم که مردم جامعه در این تصمیمات آسیب نبینند. من نمی‌توانم بپذیرم که تصمیمم باعث مشکلات مردم شود. من نمی‌توانم رشد اقتصادی را به هر قیمتی جلو ببرم.

وی ادامه داد: حالا ما می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم. شما در شوراهای استان‌ها می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید و با مشارکت مردم و بر مبنای عدالت، می‌توانید آنها را به صحنه بکشانید، اما شرط اول آن است متوجه شوند که شما خدمتگزار آن‌ها هستید.

کد خبر: ۲۹۶٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha