۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
اخذ مدرک دولینگو تضمینی | تافل تضمینی | آیلتس تضمینی در یک ماه

اخذ مدرک دولینگو تضمینی | تافل تضمینی | آیلتس تضمینی در یک ماه

در صورتی که برای کسب نمره‌ی مورد نظر درآزمون‌های آیلتس، تافل ویا دولینگو بامحدودیت زمانی مواجه هستید،ما به عنوان یک مرکزتخصصی و باتجربه، می‌توانیم شمارا دردستیابی به نمره های آزمون های فوق یاری کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، از متقاضیان شرکت در این آزمون ها می خواهیم تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.

ابتدا به بررسی اولین آزمون یعنی تافل تضمینی می‌پردازیم پس از آن ، آیلتس تضمینی و در انتها دولینگو تضمینی :

تافل تضمینی :

اگر زمان کافی برای مطالعه زبان ندارید یا نیاز به کسب نمره بسیار بالا دارید، تافل تضمینی به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نمره خود را کسب نمایید.

آزمون تافل (TOEFL) یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که توسط بیش از ۱1,۰۰۰ دانشگاه، مدرسه، و سازمان در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. این آزمون به عنوان یک استاندارد بین‌المللی در ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی به کار می‌رود و برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی بین‌المللی و همچنین در فرصت‌های شغلی بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد.

جهت مطالعه و دریافت اطلاعات این آزمون به شکل تضمینی می توانید به یکی از دو لینک زیر مراجعه نمایید:

تافل تضمینی

و یا تافل هوم ادیشن

آیلتس تضمینی

داوطبین گرامی با کلیک بر روی لینک زیر، می‌توانید از شرایط تضمینی آزمون آیلتس آنلاین مطلع شوید و در کمتر از 3 نمره ی 6.5 در این آزمون کسب نمایید. با ما در ارتباط باشید.

آیلتس تضمینی

آزمون آیلتس آنلاین چیست ؟

یکی از مهم‌ترین اخباری که توسط سازمان آیلتس اعلام شد این بود که از این پس، این آزمون به صورت کامپیوتری و در منزل برای تمامی کشورها در دسترس است. این روش همان شیوه‌ای است که پیش‌تر سازمان تافل تحت عنوان آزمون Toefl Home Edition معرفی کرده بود. این خبر برای داوطلبان ایرانی بسیار مهم است، زیرا از مرداد سال ۱۴۰۲، داوطلبان آزمون آیلتس امکان ثبت‌نام در این آزمون را نداشتند و مجبور بودند به کشورهای همسایه سفر کنند. اکنون، دیگر نیازی به سفر به هیچ کشوری ندارید، زیرا می‌توانید آزمون آیلتس آنلاین را با همان اعتبار در منزل خود انجام دهید. این آزمون محتوایی مشابه با آزمون آیلتس کامپیوتری و آزمون آیلتس کاغذی دارد و هیچ تغییری در محتوای آن ایجاد نشده است.

دولینگو تضمینی

با افتخار اعلام می‌کنیم که برنامه ویژه‌ای داریم تا دریافت نمره آزمون دولینگو برای داوطلبان دور از دسترس نباشد. داوطلبانی که سطح زبانی ضعیفی دارند، می‌توانند بدون دغدغه در آزمون شرکت کرده و نمره بالایی کسب نمایند.

جهت مطالعه و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این آزمون به شکل تضمینی، لطفاً به لینک زیر مراجعه نمایید:

دولینگو تضمینی

کد خبر: ۲۹۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha