۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
خرید تضمینی بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد؛

خرید تضمینی بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

زنجان-زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، از خرید تضمینی بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا پایان تیرماه سالجاری خبر داد.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از خرید تضمینی ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تاپایان تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: تاکنون عملیات خرید تضمینی گندم از طریق ۳۲ مرکز انجام می‌شود و مراکز دیگر همزمان با برداشت و تحویل محصول گندم به مراکز در استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ۷ هزار و ۷۱۸ محموله گندم از ۶ هزار و ۲۴۴ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه خرید تضمینی گندم به وسلیه بخش دولتی و خصوصی انجام می‌شود، گفت: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به مراکز دولتی و خصوصی اعم از کارخانجات آردسازی، سیلوهای ذخیرسازی گندم و مراکز مباشر (اتحادیه تعاون روستایی) تحویل دهند.

زمانی تاکید کرد: هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است.

وی گفت: کشاورزان باید مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان داشت: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اول وقت اداری شروع شده و تا تخلیه آخرین محموله نیز ادامه پیدا خواهد کرد

کد خبر: ۲۹۶٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha