۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
فاز توسعه واحد آلتین دنیز ارس به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد
باهدف افزایش تولید و صادرات در منطقه آزاد ارس؛

فاز توسعه واحد آلتین دنیز ارس به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد

تبریز- فاز توسعه شرکت آلتین دنیز ارس، در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع و با سوله ۱۷۰۰ متر مربع، با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی ظهر دوشنبه به بهره‌برداری رسید و برای ۴۵ نفر دیگر اشتغالزایی شد.

به گزارش بازار، مجید کیانی ظهر امروز در آیین افتتاح فاز توسعه آلتین دنیز ارس اظهار داشت: منطقه آزاد ارس دارای ۱۳ خوشه صنعتی است که خوشه نساجی و پوشاک با ۴۷ واحد تولیدی فعال یکی از مهمترین خوشه‌های منطقه آزاد ارس محسوب می‌شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس حجم تولیدات خوشه نساجی را 4 هزار تن و ارزش ریالی آن را بیش از 1.2 همت خواند و خاطرنشان ساخت: بیش از ۱۸۰۰ نفر در واحدهای تولیدی این خوشه مشغول بکارند که بیشتر شاغلین را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: افرادی که قبلا فروشنده بخش پوشاک بودند با حمایت و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته تولیدکننده پوشاک شده‌اند و به‌واسطه آن هم اکنون شاهد فروش محصلات تولیدی این خوشه در بازار هستیم.

کیانی واحد تولیدی آلتین‌دنیز ارس را جزو تولیدکنندگان موفق ارس خطاب کرد و گفت: با وجود موانع بر سر راه صادرات، شاهد صادرات محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای روسیه، آذربایجان و عراق و اشتغال بیش از 190 نفر در این واحد تولیدی هستیم.

گفتنی است؛ ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی ۴ میلیون و ۵۰۰ عدد بوده که با بهره‌برداری از فاز توسعه آن، ۲ میلیون عدد دیگر به حجم تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha