۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
بیمه بیکاری در استان زنجان ۲ درصد کاهش یافته است
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

بیمه بیکاری در استان زنجان ۲ درصد کاهش یافته است

زنجان-عزیزحانی،مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان،گفت: بیمه بیکاری در استان زنجان نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۶۱۳ هزار و ۱۹۰ نفر، شامل ۵۰۱ هزار بیمه شده و ۱۱۲ هزار هزار مستمری‌بگیر در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند،گفت: بیمه‌شدگان به نسبت سال گذشته ۵ درصد افزایش و بیمه بیکاری ۲ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: سطح تسهیلات قرض‌الحسنه از ۲۰ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و قرض‌الحسنه بیش از ۲ هزار فقره وام پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در زمینه بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران مساعدت خوبی انجام شده و افزایش ۱۲۰ درصدی در سقف تعهدات از جمله این مساعدت‌ها است.

عزیزخانی به حمایت از تولید، صنایع و کارگاه‌ها در استان اشاره مرد و بیان داشت: با ۱۵ هزار و ۸۴۰ کارگاه تولیدی ارتباط داریم که با معوقات بیش از ۳ هزار واحد تقسیط شده و ۴۴۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه تسهیلات در اختیار صنایع قرار دادیم.

وی سازمان تأمین اجتماعی را دومین تولیدکننده خدمات درمانی و اولین خرید خدمات درمانی در سطح کشور اعلام کرد و گفت: بزرگترین تسویه بانکی را در دولت سیزدهم داشتیم و ۱۰۶ همت به بانک رفاه پرداخت شد.

کد خبر: ۲۹۶٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha