تلگرام تا اواسط مردادماه فروشگاهی برای مینی‌اپ‌ها راه‌اندازی خواهد کرد

تلگرام تا اواسط مردادماه فروشگاهی برای مینی‌اپ‌ها راه‌اندازی خواهد کرد

«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام به‌تازگی اعلام کرده این پیام‌رسان محبوب تا پایان ژوئیه (اواسط مردادماه) فروشگاهی برای مینی‌اپ‌ها و مرورگری درون‌برنامه‌ای با پشتیبانی داخلی از وب ۳ راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش بازار، پاول دورف در پست جدیدی در کانال خودش می‌گوید ۲۰۲۴ سالی در تاریخ ثبت خواهد شد که در آن صدها میلیون نفر با بلاکچین آشنا می‌شوند و تلگرام نیز در کانون این تحول اجتماعی قرار دارد. در همین راستا نیز این پلتفرم در ماه جاری قرار است فروشگاهی برای مینی‌اپ‌ها و مرورگری درون‌برنامه‌ای با پشتیبانی از صفحات وب ۳ معرفی کند.

پاول دورف می‌گوید این پلتفرم اقدامات برای مبارزه با کلاهبرداری از کسانی که به‌تازگی وارد حوزه کریپتو شده‌اند، انجام خواهد داد. به گفته مدیرعامل این پیام‌رسان، به‌زودی تلگرام مانند اینستاگرام تاریخ ثبت‌نام و کشور اصلی اکانت‌های عمومی را نمایش خواهد داد. همچنین سازمان‌ها می‌توانند از مینی‌اپ‌ها به‌منظور صدور برچسب برای کانال‌ها استفاده کنند تا بازارگاه یا مارکت‌پلیس غیرمتمرکزی برای فرایند تأیید شخص ثالث ایجاد شود.

اخیراً تلگرام و شبکه بلاچین TON با موفقیت چشمگیری بازی‌هایی، مانند همستر کمبت و نات‌کوین، توجه رسانه‌ها را جلب کرده‌اند. به گفته دورف، همستر کمبت در ۸۱ روز ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کرد که رقمی خارق‌العاده است. صرافی بای‌بیت نیز اخیراً اعلام کرده توکن HMSTR در پلتفرم پیش‌بازار OTC این صرافی فهرست شده است.

بااین‌حال هیاهوی پیرامون این بازی باعث شده کلاهبرداران با حملات فیشینگ و وعده‌هایی مبنی‌بر پخش رایگان توکن‌های همستر جعلی، برخی کاربران را به دام بیندازند. البته کارشناسان امنیتی می‌گویند این حملات زمانی موفقیت‌آمیزند که کلاهبرداران اطلاعات ورود به حساب تلگرام کاربران را به دست بیاورند. پس از ورود، کلاهبرداران به حساب‌های شخصی کاربر دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند داده‌های آن‌ها را سرقت کنند.

کد خبر: ۲۹۶٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha