۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
تل آویو هدف حمله پهپادی قرار گرفت

تل آویو هدف حمله پهپادی قرار گرفت

رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید در تل آویو خبر دادند که مشخص شد یک پهپاد ساختمانی در این شهر را مورد اصابت قرار داده است.

به گزارش بازار، رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز از یک حمله پهپادی به تل آویو خبر دادند، به گفته این رسانه‌ها، این پهپاد به ساختمانی در خیابان «بن یهودا» اصابت کرده است، پیش از این حمله پهپادی هیچ آژیر هشداری به صدا در نیامده بود.

منابع اسرائیلی همچنین گزارش دادند که ساختمان مورد هدف قرار گرفته، فاصله اندکی با یکی از ساختمان‌های سفارت آمریکا دارد. همزمان تمامی نیروهای نظامی و امنیتی و پلیس رژیم اشغالگر در تل آویو به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

شبکه الهدهد (متخصص در حوزه اسرائیل) به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان خبر داد که هنوز کسی در اسرائیل از اینکه پهپاد مهاجم از کجا وارد تل آویو شده، اطلاعی ندارد؛ هرچند برخی رسانه‌های عبری‌زبان نیز نوشته‌اند که پهپاد مهاجم از سمت دریا وارد تل آویو شده است.

پلیس رژیم اسرائیل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله پهپادی یک نفر کشته و ۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.

ساعتی پس از این حمله، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن مسئولیت آن را بر عهده گرفت و اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر جزئیات بیشتری از این حمله منتشر خواهد شد.

در این میان شبکه ۱۳ رژیم اسرائیل گزارش داد که پهپاد مهاجم در ارتباط بسیار پایینی پرواز می‌کرد و از این رو سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر موفق به ره‌گیری آن نشده‌اند.

کد خبر: ۲۹۵٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha