۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
تامین ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین و ۱۰۰۰ موتور سیکلت برای شبکه پستی
وزیر ارتباطات خبر داد:

تامین ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین و ۱۰۰۰ موتور سیکلت برای شبکه پستی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و بیش از ۱۰۰۰موتورسیکلت عمدتاً برقی برای راه‌اندازی چند «هاب پستی» و نوسازی شبکه پستی کشور تامین شده است.

به گزارش بازار، عیسی زارع‌پور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی از اقدامات صورت‌گرفته برای نوسازی و چابک‌سازی ناوگان شرکت ملی پست خبر داد و گفت: برای نوسازی زیرساخت‌ها و اجرای فاز اول هوشمندسازی پست، گفت: تامین بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای شبکه پستی و بیش از ۱۰۰۰موتورسیکلت عمدتاً برقی برای موزعین و راه‌اندازی چند «هاب پستی» از جمله اقدامات برای نوسازی شبکه پستی بود.

وزیر ارتباطات افزود: در راستای هوشمندسازی پست، چندین خط جدید تجزیه هوشمند مرسولات پستی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شد تا سرعت و دقت ارسال مرسولات افزایش یابد.

زارع‌پور تاکید کرد: مدتی قبل با زیرساخت‌هایی که مهیا شد برای نخستین ‌بار به جمع معدود کشورهای سازنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر پستی پیوستیم.

وزیر ارتباطات افزود: در راستای ارائه خدمات جدید پستی و تسهیل امور برای هموطنان، از اواخر سال گذشته باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی در چند شهر آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۲۹۵٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha