۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
خرید تضمینی ۶۷ هزار تن گندم در زنجان
مدیرکل غله زنجان اعلام کرد؛

خرید تضمینی ۶۷ هزار تن گندم در زنجان

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از خرید تضمینی ۶۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خبر داد.

ولی‌اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از خرید تضمینی بیش از ۶۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا مورخ ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۳ در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم از طریق ۲۰ مرکز انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: مراکز دیگر همزمان با برداشت و تحویل محصول گندم به مراکز در سطح استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل غله خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه خرید تضمینی گندم به وسلیه بخش دولتی و خصوصی انجام می‌شود، گفت: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به مراکز دولتی و خصوصی اعم از کارخانجات آردسازی، سیلوهای ذخیره‌سازی گندم و مراکز مباشر (اتحادیه تعاون روستایی) تحویل دهند.

زمانی تاکید کرد: تاکنون ۱۰ مرکز مباشر اتحادیه تعاون روستایی در امر خرید فعالیت می‌کنند و حدود ۱۹ هزار و ۶۹۱ تن گندم از طریق مراکز مباشر تعاون روستایی طرف قرارداد با اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، خریداری شده است.

وی افزود: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اول وقت اداری شروع شده و تا تخلیه آخرین محموله نیز ادامه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان اظهار کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۲۹۵٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha