۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
هشدار سازمان اطلاعات آمریکا درباره احتمال ترور دوباره ترامپ

هشدار سازمان اطلاعات آمریکا درباره احتمال ترور دوباره ترامپ

سازمان اطلاعات آمریکا احتمال تلاش‌های جدید برای ترور ترامپ در هفته‌های آینده را رد نکرد.

به گزارش بازار، سازمان اطلاعات آمریکا گفته است احتمالا در هفته‌های آینده تلاش‌های جدیدی برای ترور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شود.

پایگاه خبری پولیتیکو به نقل از مقامات بلندپایه آمریکایی گزارش داده است.

این نشریه مدعی است که دولت آمریکا از منابع مختلف اطلاعاتی درباره تهدیدات تهران علیه ترامپ دریافت کرده است.

اکنون مقامات مجری قانون آمریکا نگران هستند که بسیاری از افراد در ارتباط با انتخابات در معرض تهدید قرار گیرند. ممکن است حملات تلافی جویانه جدیدی علیه آنها انجام شود، از جمله تلاش مکرر علیه ترامپ. در سندی که توسط سرویس‌های امنیتی منتشر شد، اشاره شده است که افراط گرایان حملاتی را علیه مخالفان سیاسی یا ایدئولوژیک برنامه ریزی کرده اند.

شنبه گذشته، ترامپ در حین سخنرانی در جریان گردهمایی انتخاباتی حامیانش در پنسیلوانیا مورد سوءقصد قرار گرفت. اف‌بی‌آی عامل تیراندازی ترامپ را توماس متیو کروکس ۲۰ ساله معرفی کرد، او در محل حادثه توسط ماموران سرویس مخفی کشته شد.

گفته می شود یکی از تک تیراندازان مهاجم را در حال نزدیک شدن و سپس بالا رفتن از پشت بام مشاهده شد. به مقامات هشدار داده شد، اما مظنون موفق شد قبل از مداخله به پشت بام دسترسی پیدا کند و قبل از شلیک مرگبار توسط یک تک تیرانداز سرویس مخفی، عامل جنایت موفق شد یک نفر را بکشد و حداقل یکی دیگر از شرکت کنندگان را مجروح کند، همچنین رئیس سابق دولت را در حالی که روی صحنه صحبت می‌کرد، هدف قرار داد.

کد خبر: ۲۹۵٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha