۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
آربیتروم، بزرگ ترین آزادسازی این هفته را خواهد داشت!
آزادسازی ارز دیجیتال

آربیتروم، بزرگ ترین آزادسازی این هفته را خواهد داشت!

ارز دیجیتال آربیتروم با نماد ARB تقریبا امروز ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳ به مبلغ ۶۸.۵ میلیون دلار و به میزان ۲.۹ درصد از کل سکه ها آزادسازی توکن خواهد داشت.

هادی بهرامی؛ بازار: ارزهای دیجیتال در مرحله ساخت، یک برنامه‌ زمانی برای آزاد سازی توکن در نظر میگیرند و پس از ورود به بازار همه توکن‌ها را به یکباره آزاد نمی کنند. به دوره زمانی‌ ای که طی آن توکن‌ ها به مرور آزاد می‌شوند، وستینگ یا قفل شدن توکن گفته میشود. توکن های قفل شده در قرارداد هوشمند تا پایان دوره زمانی مشخص قابل انتقال، استیک یا فروش نیستند. طی برنامه زمانی و یا رسیدن پروژه به نقاط عطف مشخص شده توسط تیم، توکن های قفل شده آزاد و روانه بازار میشوند که در آن صورت میتوان آنها را خرید و فروش و حتی سپرده گذاری کرد. نکته قابل توجه این است که اگر حجم قابل توجهی از تعداد توکن های یک پروژه با ارزش بالا و به طور همزمان آزاد شوند فروشندگان بیشتر شده و قیمت توکن حاکمیتی پروژه ممکن است ریزش پیدا کند؛ بنابراین، سرمایه گذاران و تحلیلگران باید تاریخ آزاد سازی توکن های منتخب خود را تحت نظر داشته باشند.

نام پروژه

نماد

مبلغ آزاد سازی

زمان آزاد سازی

آربیتروم

ARB

۶۸.۵ میلیون دلار

۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳

ایکسی اینفینیتی

AXS

۱۴ میلیون دلار

۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳

ایپ کوین

APE

۱۲ میلیون دلار

۲۷ تیر ماه ۱۴۰۳

پیکسل

PIXEL

۱۰.۵ میلیون دلار

۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳

مانتا نتورک

MANTA

۱۰.۸ میلیون دلار

۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳

















آربیتروم، بزرگ ترین آزادسازی هفت روز آینده را خواهد داشت!
پروژه آربیتروم با ارزش بازار ۲.۳ میلیارد دلار در جایگاه ۴۱ فهرست کوین مارکت کپ قرار دارد که به ارزش ۶۸.۵ میلیون دلار و به میزان ۲.۹ درصد از کل سکه ها را در ۲۶ تیر ماه آزاد خواهد کرد که بزرگ ترین آزاد سازی هفت روز آینده محسوب میشود. اگر آزاد سازی توکن شدت بیشتری داشته باشد و به فشار فروش منجر شود، حمایت ۰.۷ دلار را باید مد نظر قرار داد تا در صورت شکست آن در جهت فروش قرار بگیریم.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha