زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر کرد

زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر کرد

زمان برگزاری نمایشگاههای زمان‌بندی شده در سه دوره نمایشگاهی، با توجه به درخواست صنوف مربوط و مجریان نمایشگاه‌ها، تغییر کرد

به گزارش ‌بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا.ایران، زمان برگزاری نمایشگاه‌های زمان‌بندی شده در سه دوره نمایشگاهی، با توجه به درخواست صنوف مربوطه و مجریان نمایشگاه‌ها، به شرح ذیل تغییر کرد:

۱- نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که برای برگزاری در مهرماه زمان بندی شده بود، با عنایت به درخواست شورای شهر تهران و پلیس راهور به دلیل آثار ترافیکی و همزمانی با ایام بازگشایی مدارس، به دهه اول شهریورماه انتقال یافت.

۲- نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت وکف پوش که برای برگزاری در دهه سوم آبانماه برنامه‌ریزی شده بود، با توجه به درخواست‌های مکرر اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط به دلیل لزوم رعایت فاصله زمانی با رویدادهای مشابه بین‌المللی به دهه سوم مهرماه منتقل گردید.

۳- نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش دستباف و صنایع دستی که برای برگزاری در دهه اول شهریورماه برنامه‌ریزی شده بود، با توجه به تقارن با ایام عزداداری سرور وسالار شهیدان و رحلت نبی مکرم اسلام و امام رضا (ع)، به درخواست تشکلهای مربوطه به دهه سوم آبانماه منتقل گردید.

کد خبر: ۲۹۵٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha