۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کف قیمتی طلا ۱۸ عیار در چه محدوده ای قرار دارد؟
تحلیل تکنیکال طلا ۱۸ عیار

کف قیمتی طلا ۱۸ عیار در چه محدوده ای قرار دارد؟

قیمت طلا ۱۸ عیار بر روی حمایت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد که با حفظ آن میتواند تا اهداف ۳ میلیون و ۵۰۰ و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رشد داشته باشد.

هادی بهرامی؛ بازار: طلا از دیرباز به دلیل ریسک گریزی به‌ عنوان یک دارایی ارزشمند مورد تقاضای مردم بوده است که در این میان بعضی از افراد جهت حفظ ارزش سرمایه خود، تمایل به خرید فیزیکی طلا و عده دیگری از طریق قرارداد های آتی و فیوچرز مشغول معامله شاخص طلا هستند. خرید طلا برای پوشش ریسک ناشی از نرخ تورم و کاهش ارزش پول نقد میتواند مناسب باشد و برای خرید طلا هم باید به تحلیل های بنیادی و تکنیکال توجه کنیم تا در موقعیت های کم ریسک اقدام به خرید و سرمایه گذاری پر سود داشته باشیم.

موقعیت تکنیکال اونس جهانی طلا و دلار کم ریسک و آماده شکست مقاومت های پیش رو میباشد و قیمت طلا ۱۸ عیار نیز میتواند متاثر از بازار های پایه شروع به رشد کند. به خاطر داشته باشید که در فرآیند تحلیل بازار های طلا و سرمایه گذاری در آن به قیمت دلار، اونس جهانی طلا و حباب قیمت توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا تعیین کننده قیمت انواع سکه، طلای زینتی و صندوق های ای تی اف طلا هستند.

در حال حاضر قیمت طلا ۱۸ عیار با حفظ حمایت معتبر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میتواند تا اهداف ۳ میلیون و ۵۰۰ و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رشد داشته باشد که بنظر می آید در حالت کلی، ۳ میلیون تومان کف خوبی جهت خرید های بیشتر میباشد.


قیمت طلا ۱۸ عیار طی سه ماه اخیر از محدوده ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با کاهش ۱۳.۵ درصدی به محدوده ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسیده است و در حال حاضر با حفظ حمایت معتبر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میتواند تا اهداف ۳ میلیون و ۵۰۰ و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رشد داشته باشد؛ در غیر اینصورت، اگر حمایت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از دست برود، ۳ میلیون تومان در دسترس خواهد بود. با توجه به کشش بازار و سطح انتظارات سرمایه گذاران نسبت به تورم و نوسان بازار ها بنظر میرسد قیمت طلا ۱۸ عیار بر روی حمایت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد ماند؛ مگر اینکه در مدت کوتاهی بتواند به ۳ میلیون تومان برسد که در آن صورت، فرصت خرید خوبی خواهد بود.

کف قیمتی طلا ۱۸ عیار در چه محدوده ای قرار دارد؟

کد خبر: ۲۹۵٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha