۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
قیمت اتریوم گارد صعودی به خود گرفته است
تحلیل تکنیکال اتریوم

قیمت اتریوم گارد صعودی به خود گرفته است

قیمت ارز دیجیتال اتریوم با حفظ حمایت ۲۸۸۰ دلار میتواند تا اهداف ۴۰۸۰ و ۴۸۵۰ دلار در کوتاه مدت رشد داشته باشد؛ در غیر اینصورت اگر حمایت از دست برود، ریزش بیشتری را شاهد خواهیم بود.

هادی بهرامی؛ بازار: تحلیلگران فاندامنتال بازار ارز دیجیتال، پروژه اتریوم را یکی از قوی ترین و معتبر ترین اکوسیستم های فعال در صنعت دیفای و استارتاپ تکنولوژی محور میدانند که انواع پلتفرم های وام دهی و همچنین شبکه های لایه دوم را رهبری میکند. اتریوم به نوعی یکی از شاخص های نشان دهنده مسیر قیمتی آلت کوین ها و روند جریانات نقدینگی است که تحلیل دامیننس، قیمت و آنچین آن کمک شایانی به ما در معاملات میکند.

در حال حاضر ارز دیجیتال اتریوم با ارزش بازار ۳۷۹ میلیارد دلار و حجم معاملات ۱۴ میلیارد دلار در جایگاه دوم فهرست کوین مارکت کپ به عنوان دومین ارز بزرگ بازار قرار دارد. نسبت حجم معاملات به ارزش بازار ۳.۷ درصد میباشد که نشان میدهد روند این رمزارز خنثی و البته مایل به اصلاح است و از طرفی دیگر، تاثیر پذیرش صندوق های ای تی اف تا یک زمانی مثبت است ولی پس از مدتی ارز شروع به ریزش میکند؛ زیرا خبر برای سرمایه گذاران عادی میشود تا اینکه در بولران تاثیر خودش را نشان بدهد.

قیمت ارز اتریوم طی سه ماه اخیر با کاهش ۱۳.۵ درصدی مواجه شده که آن را از مقاومت ۴۰۸۰ دلار به محدوده ۲۸۸۰ دلار رسانده بود و طی چند روز اخیر کمی افزایش یافته است و در حال حاضر در محدوده ۳۲۰۰ دلار قرار دارد. قیمت با حفظ حمایت کوتاه مدت ۲۸۸۰ دلار میتواند تا مقاومت مهم ۴۰۸۰ دلار با فرض ۲۵ درصد سود رشد داشته باشد که در صورت عبور از مقاومت نیز، هدف ۴۸۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. سناریوی دیگر این است که اگر حمایت ۲۸۸۰ دلار از دست برود، ریزش بیشتر تا حمایت معتبر ۲۱۳۰ دلار محتمل خواهد بود.

قیمت اتریوم گارد صعودی به خود گرفته است

کد خبر: ۲۹۵٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha