کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار

کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار

کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار ، کفسابی سابکار تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه سنگ ها است که با قدمتی ۲۵ ساله در این عرصه کیفیتی عالی از خدمات کفسابی را ارائه می کند.

به گزارش بازار، کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار ، کفسابی سابکار تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه سنگ ها است که با قدمتی ۲۵ ساله در این عرصه کیفیتی عالی از خدمات کفسابی را ارائه می کند . این تیم به تازگی وبسایت خود را نیز راه اندازی کرده است!.

کفسابی چیست؟

کفسابی به صورت کلی به کاری گفته می شود که در آن سنگ های کف سابیده شده و هم سطح ، براق و زیبا می شوند. 

این کار با دستگاه مخصوص کفسابی انجام می شود و روش و شگرد های به خصوص خود را دارد. دستگاه های آن به دو صورت سه فاز و تک فاز موجود هستند که با توجه به برق ساختمان و یا اداره نوع انتخاب دستگاه ها فرق می کنند.


 

کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار

کفسابی چه مشکلاتی از کف و سنگ را حل می کند؟

تقریبا تمام مشکلات کف و سنگ با کفسابی به صورت کامل حل می شوند. کفسابی در تهران و کرج و یا دیگر استان های کشور می تواند مشکلاتی همچون کدر شدن سنگ ، هم سطح نبودن آن ، لقی سنگ و چندین مشکل دیگر را به صورت کامل حل و فصل کند. 

برای مثال برای سنگ های شکسته و ترک دیده ما از محلول اپوکسی هم رنگ با سنگ استفاده می کنیم . این ترکیب با پر کردن شیار و ترک ها و پس از گذشت ۲۴ ساعت سفت و محکم می شود . سپس کفسابی در چند مرحله بر روی سنگ انجام می شود که باعث براق و یک دست شدن آن می شود.

قیمت کفسابی در تهران

قیمت کفسابی در تهران به نوع خدماتی که دریافت می کنید بستگی دارد و ما بازه قیمتی را اعلام خواهیم کرد . قیمت کفسابی ممکن است بر اساس نوع برق و متراژ کار شما کمتر از این میزان نیز شود.

قیمت کفسابی سنگ معمولی در تهران و کرج = از ۵۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان به ازای متر مربع

قیمت کفسابی سنگ های گرانیتی در تهران = از ۹۰ هزار تومان الی ۱۸۰ هزار تومان به ازای متر مربع

قیمت کفسابی موزاییک تهران و کرج = از ۳۰ هزار تومان الی ۷۰ هزار تومان به ازای متر مربع

قیمت بتونه کاری = ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان به ازای متر مربع

قیمت اپوکسی ساب = از ۱۵۰ هزار تومان الی ۲۵۰ هزار تومان به ازای متر مربع

کفسابی در تهران

کفسابی اپوکسی یا اپوکسی ساب چیست ؟ 

اپوکسی محلولی بی رنگ و بسیار مقاوم پس از سفت شدن است . از این محلول در صنعت های مختلف استفاده می شود و کاربرد های بسیار زیادی دارند. تیم کفسابی سابکار با استفاده از اینمواد اقدام به پر کردن درز ها و شیار های سنگ کمی کند . اپوکسی را ابتدا با رنگ های مخصوص هم رنگ سنگ کرده و سپس اقدام به پر کردن شیار ها و سوراخ های سنگ در چند مرحله می کنیم.

مواد اپوکسی حداقل به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارند تا به خوبی سفت و محکم شود . پس از سفت شدن مقاومت از خود سنگ هم بیشتر شده و با کفسابی ایتالیایی قسمت های اپوکسی شده براق شده  همانند سنگ می شوند. با این کار کف شما ظاهری یک تکه و یک دست به خود میگیرد.

تاثیرات انتخاب تیم کفسابی

همه خدمات گفته شده و انجام شده را تیم اجرایی کفسابی انجام می دهند . پس طبیعی است که تمامی تاثیرات را بر کیفیت کفسابی در تهران و کرج این تیم بگذارند . هر تیم خدماتی روش خاص خود را برای نجام دارد و از مواد به خصوص خود استفاده می کند . تیم سابکار اقدام به استفاده از مواد درجه یک و ایتالیایی در پروسه کفسابی خود کرده و با روش های نوین کفسابی ، کیفیت این کار را در تهران و کرج بسیار بالا برده است.

مزیت های این تیم

  • با شرافت بودن اعضا و کم کاری نکردن
  • مهارت بالا در پروسه کفسابی
  • انجام اصولی و درست
  • استفاده از مواد درجه یک
  • و قیمت مناسب

کفسابی در تهران و کرج این بار با سابکار

مرحل انجام خدمات کفسابی چگونه است؟

ابتدا با برسی کف و مشخص کردننیاز سنگ شما اقدام به انتخاب روش و لقمه های مورد نیاز کفسابی در تهران می کنند . اگر سنگ شما ساب خورده نباشد و به اصطلاح لبه سنگ داشته باشد ، باید از لقمه های زبر تر استفاده کرد . با نصب این لقمه ها و ساب زدن سنگ در چند مرحله ابتدا سطح سنگی را صاف و یک دست می کنند.

سپس با استفاده از لقمه های ایتالیایی در ۶ مرحله اقدام به براق و آینه ای کردن سنگ شما می نمایند . در این روش از کفسابی بر روی سنگ کف محلولی ریخته نمی شود که براقیت سنگ از اثزات آن محلول باشد . اگر با ریختن محلول سنگ براق شود پس از گذشت مدتی سنگ کدر شده و سیاه می شود. 

در این روش تیم کفسابی سابکار از سنگ های ایتالیایی برای براق کردن استفاده می کند و خود سنگ شمارا براق می کند . در نتیجه سنگ کف شما هیچ گاه کدر نشده و براقیت خود را از دست نمی دهد.

کد خبر: ۲۹۵٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اصغری IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      زیبا و عالی