۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تهران، خراسان رضوی و خوزستان دارای بیشترین نوسازی در بافت فرسوده
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد:

تهران، خراسان رضوی و خوزستان دارای بیشترین نوسازی در بافت فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام استان‌های برتر در فرایند نوسازی بافت فرسوده شهری گفت: نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده شهری از ۲۹۰ هزار واحد عبور کرده است.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آیینی» افزود: فرایند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری به ۲۹۰ هزار و ۲۳۷ واحد رسیده است که از این تعداد واحد در حال نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۱۰۴ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: استان‌های برتر در نوسازی بافت‌های فرسوده شامل استان تهران با ۶۳ هزار و ۹۴۸ واحد، خراسان رضوی با ۳۵ هزار و ۱۹۶ واحد، خوزستان با ۲۰ هزار و ۳۵۹ واحد، آذربایجان شرقی با ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحد، آذربایجان غربی با ۱۴ هزار و ۸۷۵ واحد، مازندران با ۱۱ هزار و ۶۱۵ واحد، همدان با ۸ هزار و ۴۹۲ واحد، البرز با هشت‌هزار و ۳۳۲ واحد، کرمانشاه با هفت‌هزار و ۶۴۹ واحد، شمال فارس با هفت‌هزار و ۵۵۶ واحد، قم با ۶ هزار و ۵۷۸ واحد، گلستان با ۶ هزار و ۳۶۰ واحد و کرمان با ۶ هزار و ۱۵۰ واحد است.

به گفته آیینی، تفکیک استان تهران نیز در فرایند نوسازی شامل ۵۳ هزار و ۵۱۳ واحد در شهر تهران، ۲ هزار و ۲۱۱ واحد در شهرستان بهارستان، یک‌هزار و ۳۴۷ واحد در شهر قدس، یک‌هزار و ۵۹ واحد در شهریار، ۸۰۵ واحد در اسلامشهر، ۶۰۲ واحد در قرچک، ۳۴۶ واحد در ری، ۳۱۰ واحد در ملارد و ۲۰۳ واحد در پاکدشت است.

کد خبر: ۲۹۴٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha