۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در زنجان
مدیرکل غله زنجان خبر داد؛

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی آغاز و تاکنون ۲۱ هزار و ۷۹۹ تن گندم خریداری شده است.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی گفت:خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی آغاز و تاکنون ۲۱ هزار و ۷۹۹ تن گندم خریداری شده است.

وی بیان داشت: عملیات خرید تضمینی گندم از طریق سیلوی غدیر زنجان و ولایت سلطانیه شروع شده و مراکز دیگر همزمان با برداشت محصول گندم در استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان با عنوان اینکه در سال جاری هر کیلوگرم گندم از کشاورزان به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود، افزود: به ازای هر تن گندم تحویلی ۱۵۰ هزار تومان کمک هزینه حمل و نقل به کشاورزان پرداخت می شود.

زمانی با اشاره به اینکه بیش از ۳۱۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان زنجان زیرکشت گندم رفته است، ادامه داد: ۱۸ هزار هکتار به صورت کشت آبی و ۳۰۰ هزار هکتار به صورت کشت دیمی زیر کشت گندم است.

وی ابراز کرد: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اول وقت اداری شروع شده و تا تخلیه آخرین محموله ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان با اعلان اینکه گندم‌های سن زده بالای ۴ درصد فقط در سیلوی ولایت سلطانیه تحویل گرفته می‌شود، افزود: محموله‌های گندم بالای ۵ تن در مراکز و سیلوهای استاندارد و کمتر از ۵ تن قابل تخلیه در مراکز مباشر (اتحادیه تعاون‌های روستایی) قابل تحویل است.

کد خبر: ۲۹۴٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha