۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خط ۱۳۲ کیلوولت انتقال برق "جایزان‏‏- کرنج" در امیدیه احداث شد

خط ۱۳۲ کیلوولت انتقال برق "جایزان‏‏- کرنج" در امیدیه احداث شد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: خط ۱۳۲ کیلوولت انتقال برق جایزان ‏‏- کرنج در پست ایثار شهرستان امیدیه احداث شد.

به گزارش بازار، مهدی ابوعلی گله‌داری دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات احداث خط ۱۳۲ کیلوولت جایزان‏‏- کرنج در پست ایثار شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب برج و سیمکشی به طول یک کیلومتر مدار به پایان رسید.

وی افزود: ارزش سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و از طرح‌های حیاتی وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف تابستان جاری است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ایثار که با ظرفیت ۶۳۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان امیدیه به تازگی وارد مدار شد اظهار کرد: افزایش پایداری شبکه فوق توزیع منطقه، افزایش ضریب اطمینان و تقویت شبکه برق منطقه و ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی، صنعتی و کشاورزی از جمله اهداف بهره‌برداری از این طرح است.

ابوعلی گله‌داری ادامه داد: از ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ در کشور هشت اقدام شامل ۱۶ طرح، مربوط به برق منطقه‌ای خوزستان بوده که بیش از ۹۵ درصد آنها به اتمام رسیده و یک طرح باقیمانده است.

بر اساس این گزارش، از مهر ماه ۱۴۰۲ تاکنون با احتساب طول خط فوق در بخش انتقال و فوق‌توزیع، هشت پروژه خط به طول ۵۲ کیلومتر مدار با ارزش سرمایه‌گذاری چهار هزارو ۹۹۲ میلیارد ریال در شبکه تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان احداث شده است.

به گزارش بازار، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد

کد خبر: ۲۹۴٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha