۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
انجام ۲۰۰ هزار متر حفاری و کار ژئوتکنیک در نهضت ملی مسکن
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد:

انجام ۲۰۰ هزار متر حفاری و کار ژئوتکنیک در نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت در طرح نهضت ملی مسکن با حضور گسترده حدود ۲۰۰ هزار متر کار حفاری و ژئوتکنیک انجام داده است.

به گزارش بازار، «مجید کیانپور» امروز (دوشنبه) در نشست خبری در محل وزارت راه و شهرسازی از انجام ۹ میلیون آزمایش توسط این شرکت در دولت سیزدهم خبر داد.

وی گفت: این شرکت در حوزه‌های مختلف پایش کنترل کیفیت در قالب یک‌هزار و ۷۰۰ قرارداد با پروژه عمرانی در مدت سه سال ۹ میلیون آزمایش انجام داد و هر سال ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش خدمات به ثبت رسانید.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطرنشان‌کرد: اکنون ۷۵۰ نوع خدمت به شرکت‌های پیمانکاری و کارفرمایان شامل ۳۷ سازمان دولتی ارائه می‌شود که ۲۷ درصد خدمات این شرکت به سایر دستگاه‌های اجرایی، ۴۸ درصد به وزارت راه و شهرسازی و بقیه به بخش خصوصی ارائه می‌شود.

کیانپور تاکید کرد: اثری که خدمات این شرکت بر روی کیفیت و بالا بردن عمر مفید پروژه‌ها انجام می‌گذارد، منجر به افزایش عمر مفید و ارتقای استانداردها و کمک به توسعه پایدار کشور می‌شود و می‌تواند رمز توسعه همه‌جانبه در زیرساخت‌های کشور باشد.

وی ادامه‌داد: ۱۷۰ واحد محلی در پروژه‌های عمرانی راه اندازی شده است و ۱۰۷ هزار کیلومتر از راه‌ها و شریان‌های اصلی توسط اسکنر جاده‌ای و غیره توسط این شرکت پایش شده است.

به گفته این مقام مسئول، ۱۸ هزار کیلومتر برداشت آزادراهی با توجه به چگونگی نگهداری در راه‌های اصلی انجام و یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر شاخص ناهمواری راه‌ها انجام شده است.

کیانپور از برگزاری نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر- ساعت دوره آموزشی برای مهندسان و کارشناسان سایر دستگاه‌های اجرایی با هدف به روز رسانی ناظران فنی حاضر در پروژه‌ها خبر داد.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha