۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین نیاز است

۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین نیاز است

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وعده بهسازی ۳ آزادراه کشور با اعتبار ۳.۵ همت، گفت: ۹۰۰۰ اتوبوس برای برای جابجایی زائران اربعین نیاز است.

به گزارش بازار، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بهسازی آزادراه‌های قم- کاشان، کاشان - اصفهان و زنجان - تبریز با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: برای تسریع در روند اجرایی طرح، ۵ اکیپ در محور آزادراه قم - کاشان و ۶ اکیپ اجرایی در آزادراه زنجان - تبریز در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که مقاطع ضروری آزادراه قم-کاشان- اصفهان تا پایان سال جاری با اقدامات ترمیمی بهسازی می‌شود، افزود: در زمان حاضر ۳۰۰ اکیپ اجرایی جهت بهسازی ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی حجم اعتبارات اجرایی جهت تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه‌های کشور را افزون بر ۲۰ همت اعلام کرد و با اشاره به سفرهای اربعین، گفت: اقدامات گسترده‌ای در راستای بهسازی، ایمن‌سازی و… مسیرهای جاده‌ای منتهی به مرزهای اربعینی کشور در حال اجراست که تا ۲۰ روز پیش از شروع سفرها ادامه می‌یابد.

به گفته رئیس سازمان راهداری، نصب و استقرار سایبان‌های جدید، دستگاه‌های آبسرد کن، احداث سرویس‌های بهداشتی و … در پایانه‌های مرزی، در زمره اقدامات این سازمان جهت امور رفاهی زائرین عزیز است.

امانی ارائه خدمات سفر به زائران اربعین حسینی را از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و تصریح کرد: جهت حمل‌ونقل زائران عزیز اربعین حسینی در پیک (اوج) سفرهای بازگشت، ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است که با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت‌ها، سازمان‌های نظامی و… بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته به زائران اربعین ارائه خدمت کنیم.

کد خبر: ۲۹۴٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha