۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان آغاز شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان: 

مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: در طول سه سال گذشته، مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان آغاز شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، امیر اعلم گفت: در طول ۳ سال گذشته، مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان آغاز شده که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاظر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز ( ۹۶ واحدی ، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه ها بیش از ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خواجه ای، از احداث سه هزار ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از برخی فعالیت های این مجموعه است.

وی تصریح کرد: مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان دو عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر پروژه های مسکن ملی است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان تصریح کرد: همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان نیز باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

کد خبر: ۲۹۴٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha