۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تاثیر منفی رکود عمرانی کشور در میزان فروش صنایع مرتبط
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛ 

تاثیر منفی رکود عمرانی کشور در میزان فروش صنایع مرتبط

گرگان- میرزایی، مدیریت فنی و فروش کارخانه درتک گفت: متاسفانه رکود عمرانی که از سال گذشته شاهد بودیم دامن‌گیر همه صنایع مرتبط شده است و در فروش برند درتک هم تاثیر گذاشته است.

افشین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هلدینگ آدوپن پلاستیک پرشین با برندهای وین تک، لاوسون، آلکی که در پنل های «های گلاس» کابیت سازی استفاده می شود، مشغول به فعالیت است.

مدیریت فنی و فروش کارخانه درتک افزود: پروفیل های وین تک و پلاسون در درب و پنجره استفاده می شود و برند درتک در زمینه تولید درهای داخلی، بیمارستانی و هتلی فعالیت دارند.

وی گفت: در نظام مهندسی کشورهایی مانند ترکیه چارچوب و ابعاد مشخص برای درب ها و پنجره ها وجود دارد که این باعث می شود تولید انبوه داشته باشند.

میرزایی با بیان اینکه عمده چالش ما در زمینه ساخت و ساز است، بیان کرد: در یک ساختمان هر ابعادی اعم از استاندارد و غیراستاندارد اجرا می شود و این باعث به چالش کشیدن ما می شود.

وی ادامه داد: چالش اصلی مربوط به ابعادهای غیر استاندارد است، در کشور ترکیه سه عرض استاندارد و یک ارتفاع استاندارد وجود دارد این در حالی است که مابرای ایجاد بازار فروش در ابعاد غیراستاندارد هم محصول تولید کرده ایم و اکنون پنج ابعاد استاندارد برای عرض و سه ابعاد استاندارد برای ارتفاع عرضه می کنیم.

وی اظهارکرد: در زمینه منابع انسانی با چالش کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم زیرا افراد متخصص و با تجربه بازنشسته شده و جوانان جای آنها را می گیرند که معمولا از تخصص کافی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه برند درتک در کل استان گلستان نمایندگی انحصاری دارد، گفت: ما می توانیم پروژه های هتلی را در انواع رنگ ها و طرح ها اجرا کنیم و سعی داریم از انواع مواداولیه مدرن روز دنیا برای بالا بردن کیفیت محصولات استفاده کنیم.

میرزایی در پایان بیان کرد: متاسفانه رکود عمرانی که از سال گذشته شاهد بودیم دامن‌گیر همه صنایع مرتبط شده است و در فروش برند درتک هم تاثیر گذاشته است.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha