۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
«قطعه ۴» پروژه زنجان - دندی متوقف شد
به دلیل کمبود اعتبار؛

«قطعه ۴» پروژه زنجان - دندی متوقف شد

زنجان- سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: «قطعه ۴» پروژه زنجان به دندی به طول حدود «۱۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احمد خلیلی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل راه و شهرسازی زنجان، به اشاره به پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان- دندی- تخت سلیمان، گفت: مسیر ارتباطی زنجان – دندی – تخت سلیمان جاده‌ای کوهستانی بوده که به دلیل عرض کم از جمله جاده‌های حادثه خیز استان به شمار می رود و از طرفی تردد کامیون ها نیز در این جاده به نسبت دیگر جاده‌ها بیشتر است.

وی اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های تفویضی نبوده و مستقیم توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بنایی حمل و نقل کشور پیگیری می شود.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه با ساخت این طرح مسیر تردد استان زنجان با بخش جنوبی استان آذربایجان غربی از دو و نیم ساعت به یک و نیم ساعت کاهش خواهد یافت، گفت: محور مذکور ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان- بیجار با طول«۱۲۸ کیلومتر» در محدوده استان زنجان بوده که «۳۰کیلومتر »از آن در سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

خلیلی،تاکید کرد: از مهم ترین ضرورت‌های اجرای این طرح افزایش ایمنی محور برای استفاده مسافران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین و همچنین ایجاد و بهسازی راه ارتباطی استان زنجان با استان آذربایجان غربی و راه ارتباطی مرکز استان با شهرستان‎های دندی و ماهنشان و راه ارتباطی روستاهای تابعه با مرکز شهرستان‌ دندی و افزایش ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ظرفیت ترانزیت مصالح معدنی است.

وی گفت: هم اکنون «قطعه ۳» به طول« ۲۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا بوده و «قطعه ۴» به طول حدود «۱۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 3
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      1 0
      به دلیل بله قربان بودن مسیولین راه استان زنجان همه راهها در این استان متوقف است چونکه از طریق رابطه اومدن همیشه دستشون بسته است و مقایسه کنیم با استان قزوین واقعا من خجالت می کشم درکنار دوستان قزوینی