۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
نیروگاه سیکل ترکیبی در گلستان برق شهرک صنعتی اترک و منطقه آزاد اینچه برون را تامین می کند
استاندارگلستان:

نیروگاه سیکل ترکیبی در گلستان برق شهرک صنعتی اترک و منطقه آزاد اینچه برون را تامین می کند

گرگان- استاندار گلستان گفت: عملیات سیکل ترکیبی نیروگاه برق استان آغاز شده که با اتمام آن ۵۰۰ مگاوات به ظرفیت برق استان اضافه و برق مورد نیاز شهرک صنعتی اترک و منطقه آزاد اینچه برون تامین خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: در حوزه برق منطقه سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۹ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام داریم و در حوزه شرکت توزیع نیروی برق بیش از هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

استاندار گلستان افزود: عملیات سیکل ترکیبی نیروگاه برق استان آغاز شده که با اتمام آن ۵۰۰ مگاوات به ظرفیت برق استان اضافه می شود تا برق مورد نیاز شهرک هزار هکتاری اترک و منطقه آزاد اینچه برون تامین شود.

وی گفت: نهضت ملی مسکن دغدغه شهید جمهور بود و در استان ۶۲ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگرچه در ابتدای دولت، گلستان جزو استان های انتهایی حوزه مسکن بود اما امروز جزو استان های برتر کشور در حوزه مسکن محرومان، مسکن روستایی و تامین زمین هستیم.

به گفته وی، در حوزه مدرسه سازی تقریبا در هر هفته یک مدرسه افتتاح شده است.

زنگانه ادامه داد: در این دولت از ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی ، ۴۵ پروژه ورزشی تکمیل شد و تعداد مدال های ما از ۴۹ به ۳۲۵ رسید.

وی گفت: در حوزه کمیته امداد بیش از ۸ هزار واحد جهیزیه، بیش از ۱۲ هزار واحد اقلام اساسی تقدیم شده و ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده و گلستان کسب رتبه نخست ودیعه مسکن کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: در این استان میزان وصول فرارهای مالیاتی از هزار به ۳ هزار میلیارد تومان رسید و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha