۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کشف ۱۷۱ دستگاه استخراج رمزارز در شهرستان‌های استان تهران

کشف ۱۷۱ دستگاه استخراج رمزارز در شهرستان‌های استان تهران

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: ۱۴ مرکز تولید رمزارز در سه‌ماهه نخست سال جاری، در مناطق تحت پوشش این شرکت کشف و ۱۷۱ دستگاه ماینر جمع‌آوری و جهت امحا تحویل مراجع قضایی ذی‌صلاح شده است.

به گزارش بازار، از وزارت نیرو، محمدرضا صلابت ادامه داد: توان برآوردی دستگاه‌های مکشوفه ۲۷۳ کیلووات است و بیش از ۳.۵ مگاوات ساعت انرژی با مبلغی در حدود ۱۱۰ میلیارد ریال برای این مراکز محاسبه شده که از این میزان مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تا کنون وصول شده است.

وی با اشاره به سهم تعرفه‌های بخش‌های مختلف در مراکز کشف شده افزود: ۱۰درصد این مراکز دارای مصرف کشاورزی، ۳۵ درصد خانگی، ۴۰ درصد صنعتی، ۵ درصد سایر مصرف و ۱۰درصد هم فاقد انشعاب بودند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی با معاونت‌های خدمات مشترکان مناطق ۲۲گانه تحت پوشش این

شرکت در راستای شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها، خواستار استمرار این همکاری‌ها به‌منظور تداوم پایداری جریان برق و جلوگیری از قطع آن شد.

به گزارش بازار، امروز مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: نرخ برق محاسبه شده از تاریخ شناسایی استفاده غیرمجاز از شبکه‌های عمومی برق، ۱۰۰ برابر تعرفه‌های عادی محاسبه می‌شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha