۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
انواع روش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

انواع روش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

پرفکت مانی یک سیستم است که برای پرداخت‌های اینترنتی و انتقال ارز به سراسر جهان استفاده می‌شود.

به گزارش بازار، امروزه بازار ارزهای دیجیتال گسترش یافته و افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند. پرفکت مانی حسابی است که از طریق آن ارزهای مختلف را می‌توان به سراسر جهان منتقل کرد. این حساب نیاز به شارژ کردن دارد که از چند طریق این کار انجام می‌شود.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر از جمله این روش‌ها است که ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد آن بیشتر حرف بزنیم تا اطلاعات شما در این زمینه کامل شود. با ما همراه باشید تا آسان‌ترین روش شارژ حساب پرفکت مانی را بشناسید. . اگر شما نیز از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها هستید می‌توانید برای پرفکت مانی به صرافی ایکس(http://xpay.co/) پی مراجعه کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم است که برای پرداخت‌های اینترنتی و انتقال ارز به سراسر جهان استفاده می‌شود. در ایران از طریق این سیستم می‌توان ارزها را دریافت و یا انتقال داده و یا اینکه با آن خرید آنلاین خارجی انجام داد. ووچر پرفکت مانی همانند یک کارت شارژ بوده که دارای کد است. با وارد کردن این کدها می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید کرده و برای شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر اقدام نمایید.

بر روی هر ووچر پرفکت مانی یک کد ۱۶ رقمی، یک شماره ۱۰ رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد درج شده است. از طریق کد و شماره می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. هر کاربر می‌تواند هر میزانی که می‌خواهد، ووچر تهیه کرده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. فعالسازی و نقد کردن ووچر در زمان کوتاهی انجام شده و به دلیل عدم وجود محدودیت می‌توان هر لحظه آن را فعال کرد.

هدف ووچر پرفکت مانی انجام خریدی ایمن و پرداخت هزینه کالاها و خدمات به صورت محرمانه است. می‌توان آن را با ارزهای الکترونیکی یا پول نقد مبادله کرد. زمانی که به حساب پرفکت مانی خود دسترسی ندارید، می‌توانید از ووچر استفاده کرده و هزینه خدمات را پرداخت نمایید.

ارزهای پشتیبانی شده توسط پرفکت مانی

قبل از شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر بهتر است بدانید حساب پرفکت مانی از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند. ارزها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • کوپن Money Perfect USD (واحدهای پرفکت مانی معادل دلار ایالات متحده
  • کوپن پرفکت مانی یورو (واحدهای پرفکت مانی معادل یورو)
  • طلا واحدهای Perfect Money که معادل فلز گرانب‌ها که در اونس بیان می‌شود.

آشنایی با شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر از دیگر روش‌های شارژ این حساب به شمار می‌رود. ووچر به صورت یک کارت با کد الکترونیکی است که با وارد کردن این کد در حساب پرفکت مانی خود می‌توانید هر میزان وجه را که می‌خواهید به حسابتان اضافه کنید. با مراجعه به وب سایت اکس پی و پرداخت هزینه مقدار مورد نظرتان می‌توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام نمایید.

این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به کاربران بوده و خدمات عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعد از آنکه ووچر خود را خریدید، یک کد به شما داده شده که در حساب پرفکت مانی وارد می‌شود. سپس معادل مبلغ ووچر حسابتان شارژ می‌شود. روش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر راحت و ایمن بوده و حریم خصوصی کاربران حفظ می‌شود.

انواع روش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

مزایای شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

هر روشی که برای شارژ حساب انتخاب کنید، مزایای به‌خصوصی خواهد داشت که باید از آنها مطلع بود. شما نیز هر روشی را که می‌خواهید انتخاب کنید، بهتر است مزایا و معایب آن را نیز زیر ذره‌بین قرار دهید. شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر مزیت‌هایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

حفظ حریم خصوصی

مهمترین مزیت ووچر برای شارژ حساب پرفکت مانی حفظ حریم خصوصی کاربران است. در هنگام خرید ووچر پرفکت مانی اطلاعات شخصی شما نشان داده نمی‌شود و هر تراکنشی محرمانه است. افرادی که به حفظ حریم خصوصب اهمیت می‌دهند، این روش را انتخاب می‌کنند.

مستقل از بانک

در صورت استفاده از ووچر به حساب بانکی نیازی نبوده و می‌توانید کاملاً مستقل از آن استفاده کنید.

سرعت انتقال

تراکنش‌هایی که با ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود سرعت بالایی دارد. می‌توان گفت وجه به صورت آنی به حساب کاربری واریز شده و می‌توانید به راحتی تراکنش‌های مالی را انجام دهید. ‌

قابلیت تبدیل به ارزهای دیجیتال

می‌توان ووچر پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتال دیگر چون بیت کوین تبدیل کرد و سرمایه‌گذاری خود را در بازار ارزهای دیجیتال انجام داد.

امکان خرید آنلاین

با کمک این سیستم می‌توانید برای خرید کالاها و خدمات و به صورت آنلاین خیلی راحت ارز الکترونیکی خود را استفاده کنید.

تاریخ انقضای نامحدود

ووچر تاریخ انقضا نداشته و می‌توانید در مدت زمان طولانی آن را نگه دارید. هر زمان که بخواهید، می‌توانید آن را استفاده کرده و یا نقد کنید. بنابراین بدون نگرانی هر موقع که می‌خواهید، آن را تهیه کرده و خرج کنید.

عدم نیاز به حمل پول

با شارژ حساب پرفکت مانی خود نیازی به حمل پول نقد در مسافرت‌های خارجی ندارید. می‌توانید آن را تبدیل به دلار کرده و همراه خود داشته و استفاده کنید. این مورد علاوه بر جا به جایی راحت پول سبب حفظ ایمنی نیز شده است.

انواع روش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

کارمزد ووچر پرفکت مانی

زمانی که از طریق ووچر پرفکت مانی در حساب پرفکت مانی سپرده‌گذاری انجام می‌شود، نیاز به کارمزد نیست. می‌تواحید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی مبلغ ووچر را به حساب خود وارد کنید. زمانی که می‌خواهید ووچر ایجاد کنید، بایستی کارمزد پرداخت شود.

حساب‌هایی که احراز هویت آن‌ها انجام شده باید ۵ درصد مبلغ را به عنوان کارمزد پرداخت کنند. در صورت عدم احراز هویت نیز باید ۱. ۹ درصد کارمز پرداخت کرد. بعد از ایجاد ووچر از مبلغ مانده حساب این کارمزد کسر می‌شود.

کلام پایانی

پرفکت مانی سیستمی است که از طریق آن می‌توان با راحتی خدمات و خریدهای آنلاین خارج کشور را انجام داد. یکی از روش‌های شارژ این حساب استفاده از ووچر است که مزیت‌هایی به همراه دارد. به کمک این روش حریم خصوصی کاربران حفظ شده و سرعت انجام تراکنش‌ها بالا می‌رود.

کد خبر: ۲۹۳٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha