۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
حضور ۱۳۸ شرکت در نهمین نمایشگاه لوله و شیرآلات| هشدار آلودگی سرب در محصولات زیر پله‌ای
مقام صنفی خبر داد

حضور ۱۳۸ شرکت در نهمین نمایشگاه لوله و شیرآلات| هشدار آلودگی سرب در محصولات زیر پله‌ای

دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی از حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته خبر داد.

به گزارش بازار، "ناصر میرزایی" امروز (دوشنبه) در نشست خبری افزود: ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند و فنلاند همراه با ۱۲۸ شرکت داخلی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در روزهای هجدهم تا بیست و یکم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

میرزایی خاطرشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، توسعه بازار و صادرات کالاهای تخصصی، همچنین برگزاری ۲ همایش تخصصی در صنعت لوله و اتصالات و صنعت شیرآلات در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی، تعداد اعضای تولید کنندگان عضو انجمن را ۶۱ عضو برشمرد و گفت: بیش از ۳۰ شرکت بزرگ دیگر نیز در کشور فعالند که هنوز به عضویت انجمن در نیامده‌اند.

این مقام صنفی از رعایت استاندارد اجباری در محصولات تولیدی شرکت عضو انجمن خبر داد و اظهار داشت: این مهم به ویژه در زمینه به کارگیری سرب رعایت می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها نسبت به حذف این ماده از تولیدات خود همگام با اتحادیه اروپا اقدام کرده‌اند.

میرزایی، در عین حال به کارگیری سرب در محصولات و تولیدات شرکت‌های زیرپله‌ای را محتمل دانست و از مردم خواست تا نسبت به خریداری محصولات با دارا بودن نشان استاندارد اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این صنعت اشتغال به کار دارند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha