۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج و شکر در خوزستان| ورود ۲ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام

توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج و شکر در خوزستان| ورود ۲ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۷۵۰ تن برنج و ۶۶۰ تن شکر در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون توزیع شده و ۲ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته است.

به گزارش بازار، امید جهان نژادیان روز دوشنبه هدف از توزیع این اقلام را تنظیم بازار و جلوگیری از التهاب بی‌رویه قیمت‌ها دانست و بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت مستمر ادامه داشته و در خصوص تامین این کالاها تا پایان سال برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار بیش از یک هزار و ۷۵۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۶۶۰ تن شکر از ابتدای سال تاکنون در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره ای و عاملان مجاز توزیع شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین برنج و شکر ماه محرم و صفر اندیشیده شده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

جهان نژادیان خاطرنشان کرد: برنج‌های هندی دانه بلند در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و شکر نیز ۳۵ هزار تومان در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین امنیت غذایی کشور افزود: در راستای بالا بردن ضریب امنیت غذایی در سال جاری ۲ کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته‌اند.

جهان نژادیان خاطر نشان شد: یک کشتی حامل ۷۱ هزار تن گندم و کشتی دیگر حامل ۴۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن است که پس از تخلیه به انبارهای ذخیره‌سازی استاندارد منتقل شده‌اند

کد خبر: ۲۹۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha