۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
مرسدس بنز تغییر مسیر داد

مرسدس بنز تغییر مسیر داد

مرسدس بنز بیش از برنامه‌ریزی قبلی برای موتورهای احتراقی هزینه می‌کند.

به گزارش بازار، مدیر اجرایی مرسدس بنز به نشریه آلمانی Wirtschaftswoche اعلام کرد که مرسدس بنز بیش از آنچه قبلاً برنامه ریزی شده بود در فناوری موتورهای احتراقی سرمایه‌گذاری می‌کند که از جمله ۱۴ میلیارد یورو(۱۵ میلیارد دلار) در سال جاری برای خودروهای سواری بود.

اولا کلنیوس اظهار کرد که این خودروساز ممتاز در کارخانه‌ها و در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کرد و در حال بررسی مجدد خودروهای هیبریدی خود بود تا در دهه آینده به خوبی دوام بیاورد. موتورهای این شرکت، همیشه در بالاترین سطح فناوری خواهند بود. در غیر این صورت، ما به طور ناگهانی تجارت موتورهای احتراقی خود را در سال ۲۰۲۷ تا ۲۰۲۸ متوقف خواهیم کرد.

اظهارات کالنیوس پس از آن بیان شد که مدیر اجرایی در ماه فوریه به سرمایه‌گذاران گفت که این شرکت در بحبوحه تقاضای کندتر برای خودروهای الکتریکی به تولید مدل‌های موتور احتراقی ادامه خواهد داد.

طبق گزارش رویترز، این خودروساز اعلام کرده بود که آماده می‌شود تا ۱۰۰ درصد فروش تا سال ۲۰۳۰ کاملاً الکتریکی باشد، اما کائلینیوس در اوایل سال جاری گفت که شرکت اکنون انتظار دارد فقط ۵۰ درصد از فروش خودروهای برقی از جمله هیبریدی‌ها باشد.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha