۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
برگزاری روز ملی صنعت و معدن؛  رونمایی از بسته حمایتی وزارت صمت برای بخش صنعت

برگزاری روز ملی صنعت و معدن؛ رونمایی از بسته حمایتی وزارت صمت برای بخش صنعت

در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت و معدن مقیمی، رییس ستاد ملی صنعت و معدن از رونمایی یک بسته حمایتی با سه رویکرد رفع موانع تولید، تسریع در انجام فعالیتها و کاهش هزینه های تولید و تجارت خبر داد.

بازار؛ گروه صنعت: در مراسم نکوداشت روز صنعت و معدن که امروز در تالار اجلاس سران برگزار شد، فرشاد مقیمی رییس ستاد ملی روز صنعت و معدن گفت: ستاد بزرگداشت تولید و تجارت متشکل از ۱۰تشکل از جمله خانه صنعت معدن تجارت، اتاق بازرگانی کشاورزی، خانه صنعت معدن تهران، اتاق تعاون ایران، اتاق اصناف تهران و ایران و... با یکدیگر همدلی کرده اند و امروز از مجموعه ای به نام بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا رونمایی خواهد شد.
مقیمی افزود: این بسته با سه رویکرد رفع موانع تولید، تسریع در انجام فعالیت ها و کاهش هزینه های تولید و تجارت تدوین شده است.

کم کاری سازمان های ذیربط پر تامین زیرساختهای شهرک های صنعتی
علی القاصی مهر، نماینده قوه قضاییه نیز با اشاره به موانع تولیدی که امروز فعالان اقتصادی با ان مواجه هستند گفت: یکی از آسیب هایی که امروز صنعتگران با ان مواجه هستند در حوزه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است که در واقع به کم کاری سازمان ها و ارگان های ذیربط برمی گردد که در تامین زیرساخت های مورد نیاز شهرک های صنعتی اعمال می کنند که این امر موجب اختلال در روند تولید شده ایت.
وی افزود: از دیگر مسایل مطرح در این حوزه به بحث مالیات است که مدیران سازمان مالیاتی در پیگیری و وصول مالیات از واحدهای تولیدی از ابزارهای متفاوت برخوردارند لذا پیگیری مطالبات مالیاتی باید با رویکرد حمایت باشد. در شرایطی که توقیف اموال از دیگر موضوعاتی است که باز هم منجر به ایجاد اختلال در روند کاری واحدهای تولیدی می شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha