نات‌کوین مبتنی بر تلگرام در جریان بهبود مثبت ۲۱۰ میلیون توکن را سوزاند

نات‌کوین مبتنی بر تلگرام در جریان بهبود مثبت ۲۱۰ میلیون توکن را سوزاند

نات‌کوین (NAT) یک ارز میمی است که بر پایه بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و به منظور احترام به شخصی به نام نات و داستان‌های مرتبط با او که در فضای کریپتو پرطرفدار شده‌اند، ایجاد شده است.

نات‌کوین (NAT) چیست؟

نات‌کوین (NOT) یک ارز میمی است که بر پایه بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و به منظور احترام به شخصی به نام نات و داستان‌های مرتبط با او که در فضای کریپتو پرطرفدار شده‌اند، ایجاد شده است. ارزهای میمی ارزهای دیجیتالی هستند که تحت تأثیر میم‌های اینترنتی، ترندهای فرهنگی یا پدیده‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته می‌شوند و اغلب به دلیل جذب جامعه و بازاریابی ویروسی به جای نوآوری فناورانه یا کاربرد واقعی به محبوبیت می‌رسند.
نات‌کوین یک بازی tap-to-earn در وب۳ است که در تاریخ ۱ ژانویه در اکوسیستم TON راه‌اندازی شده است. به طور فنی، نات‌کوین یک برنامه کوچک درون پیام رسان تلگرام است. این پروژه به دلیل اعلام ارائه توکن NOT به بینندگان توجه کاربر را جلب کرد. توسعه‌دهندگان به کاربران برنامه فرصت استخراج توکن‌ها را با فقط لمس صفحه گوشی همراهشان ارائه دادند. جمعیت بازی در چند ماه اول به بیش از ۳۵ میلیون نفر رسید.

چگونه نات‌کوین (NotCoin) کار می‌کند؟

نات‌کوین به هدف ارائه ارزش به اکوسیستم اتریوم با استفاده از تقاضای گسترده برای داستان‌ها و موضوعات مبتنی بر نات می‌پردازد. همانطور که برای بسیاری از ارزهای میمی صدق می‌کند، موفقیت آن به طور قابل توجهی به مشارکت جامعه و گسترش ویروسی داستان‌های مرتبط با آن بستگی دارد. بلاک‌چین اتریوم، با قابلیت‌های قراردادهای هوشمندش، به عنوان ساختمان اصلی نات‌کوین عمل می‌کند و اطمینان می‌دهد که تراکنش‌های آن امن، شفاف و غیرمتمرکز هستند. ارزهای میمی مانند نات‌کوین اغلب ارزش گمراهی دارند و ارزش آن‌ها ممکن است به شدت نوسانات داشته باشد که تحت تأثیر روندها، فعالیت‌های جامعه و پراکندگی رسانه‌ای اجتماعی قرار می‌گیرد. سرمایه‌گذاران و شرکت‌کنندگان باید با درک واضح از ماهیت گمراهی این پروژه‌ها و خطرات مرتبط به آن‌ها نزدیک شوند.

مکانیسم توکن‌سوزی در Notcoin

تیم Notcoin ابتدا فرآیند توکن‌سوزی را به صورت دستی کنترل می‌کند، با ارسال توکن‌های NOT به یک آدرس غیرقابل دسترسی که آنها را از گردش خارج می‌کند. مراحل آینده شامل توکن‌سوزی خودکار و برنامه‌ریزی شده است که باعث کاهش مستمر عرضه و افزایش ارزش توکن می‌شود. این مکانیسم، همچنین در ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم و شیبا اینو نیز مشاهده می‌شود و به مدیریت منابع توکن و حمایت از ثبات قیمت و رشد آن کمک می‌کند.

نات‌کوین مبتنی بر تلگرام در جریان بهبود مثبت ۲۱۰ میلیون توکن را سوزاند

نات‌کوین ۳ میلیون دلار ارزش توکن‌ها را سوزانده و طرح پاداش ۴.۲ میلیون دلاری را اعلام کرد

به گفته U.Today، نات‌کوین، یکی از بازیگران اصلی در بازار رمزارز های امسال، اعلام کرده است که تعداد قابل توجهی از توکن‌های اصلی خود، با نام NOT را سوزانده است.

آنها اظهار کردند که توکنومیکس توکن نات‌کوین اکنون "به شدت به سمت جامعه گرایی حرکت کرده است"

آنها همچنین اعلام کردند که ۹۴.۱۸% از نات‌کوین توسط ۱۱.۵ میلیون نفر، شامل معامله‌گران، استخراج کنندگان و استیکرها، نگهداری می‌شود. در عین حال، ۵.۸۲% از تامین کل نات‌کوین در گنجینه قرار دارد که برای توسعه استفاده خواهد شد.

سوزاندن توکن توسط تیم بدون شک موجب افزایش قیمت اکوسیستم نات‌کوین می‌شود، به ویژه اگر تقاضا برای توکن کریپتو ادامه داشته باشد.

علاوه بر این، ۲۱۰ میلیون توکن سوخته شده نمایانگر تأمین معناداری است زیرا نات‌کوین دارای تأمین معامله ای بیش از ۱۰۲ میلیارد است، طبق داده‌های CoinMarketCap.

بیشتر بدانید: راهنمای جامع خرید و سرمایه‌گذاری در بیت کوین

در همین حال، همانطور که توسط تیم برجسته شده است، توکن NOT اکنون بیشتر بر اساس جامعه محرک شده است بر اساس نحوه توزیع منظم توکن بین اعضای جامعه. این می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را به نات‌کوین و اکوسیستم آن بیشتر افزایش دهد زیرا تیم با در دست داشتن درصد بزرگی از تأمین توکن، باعث فروپاشی بازار می‌شود.

میزان عرضه فعلی توکن‌های NOT حدود ۱۰۲.۴۹ میلیارد است، با ارزش هر توکن برابر با ۰.۰۱۴۳۲ دلار. این موضوع باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری بازار نات‌کوین به حدود ۱.۴۷ میلیارد دلار برسد و آن را به ۵۹مین رمزارز بزرگ بر اساس CoinMarketCap تبدیل کند. سوزاندن توکن‌ها بخشی از استراتژی گسترده‌تر نات‌کوین برای بهبود توکنومیکس و افزایش ارزش برای کاربران است.

در عین حال، نات‌کوین اعلام کرده است که ارزش ۴.۲ میلیون دلار از نات‌کوین به عنوان پاداش برای کاربران طلا و پلاتینیوم اپلیکیشن نات‌کوین Explore اختصاص خواهد یافت.

این ابتکار "Explore" به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق انجام وظایف مختلف NOT و پاداش‌های دیگر از پروژه‌ها کسب کنند. پروژه‌های کریپتو می‌توانند نات‌کوین را به استخر Explore اضافه کنند و یک کمپین شامل انجام وظایف متعدد توسط کاربران ایجاد کنند.

از یک طرف، این روش عالی برای تیم‌ها برای تبلیغ پروژه‌هایشان است زیرا NOT با دارا بودن پایگاه کاربری فعال حدود ۴۰ میلیون نفر، موفق به کارآمدی است.

از طرف دیگر، این اقدام یکی از اساسیات خوب برای اکوسیستم توکن کریپتو است زیرا می‌تواند به افزایش تقاضا برای نات‌کوین کمک کند و در نهایت به افزایش ارزش آن منجر شود.

آیا NOT از منظر تحلیل فنی، سودآور است؟

NOT همچنین از منظر تحلیل فنی سودآور است چندین تحلیلگر کریپتو نات‌کوین را تحلیل کرده‌اند و چشم‌انداز مثبتی را برای توکن کریپتو ارائه داده‌اند.

تحلیلگر کریپتو، کاپیتان فایبیک اخیراً اشاره کرد که نات‌کوین در آستانه "برخورد بزرگ به سمت بالا" قرار دارد. از نموداری که او به اشتراک گذاشته، مشخص است که نات‌کوین می‌تواند به ارتفاع ۰.۰۳ دلار برسد زمانی که با موفقیت از سطوح قیمت فعلی خود بیرون بزند.
تحلیلگر رمزارز به نام پلنفومو نیز احساس مشابهی داشته است. او اظهار کرد که او تایید بیشتری دریافت می‌کند که الگوی "مخروط فراوانی بالا به پایین" در نمودار Notcoin ممکن است تاثیر بگذارد.

نمودار او نشان داد که Notcoin در نهایت می‌تواند به ارزش تا ۰.۰۳۸ دلار ارتقا یابد، زمانی که این شکاف نهاییاً رخ دهد. این برابر با بالاترین ارزش تاریخی جدید (ATH) برای Notcoin خواهد بود، با ATH فعلی آن در $۰.۰۲۸.

همچنین بدانید: اتریوم (Ethereum - ETH): پیشگام ارزهای هوشمند و انقلاب قراردادهای هوشمند

به دست آوردن و خرید توکن‌های NOT

همانطور که اشاره شد، شما می‌توانید توکن‌های NOT را از طریق ربات تلگرام بدست آورید:

دسترسی به ربات: تلگرام را باز کنید و @notcoin_bot را جستجو کنید. برای شروع تعامل با ربات و دسترسی به بازی Notcoin، با ربات تعامل کنید.

کسب توکن NOT: با ضربه زدن بر روی کوین مجازی، تکمیل وظایف و شرکت در رویدادهای اجتماعی برای کسب توکن‌های درون بازی Notcoin شرکت کنید.

کلیم توکن: توکن‌های درون بازی Notcoin را جمع‌آوری کنید و با نرخ ۱۰۰۰ توکن‌های Notcoin به ۱ توکن NOT تبدیل کنید.

ایردراپ: در کمپین‌های airdrop اعلام شده توسط تیم Notcoin شرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که اکانت تلگرام شما لینک شده است تا بتوانید مستقیما ایردراپ را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید به سادگی توکن‌های نات کوین را بخرید بدون انجام فعالیت‌های بازی برای کسب درآمد، مراحل زیر را انجام دهید:

۱. یک صرافی معتبر مانند نیپوتو را انتخاب کنید.

۲. حساب خود را ایجاد و تأیید کنید.

۳. وجوه را واریز کنید.

۴. جفت معاملاتی مناسب را انتخاب کنید.

۵. ثبت سفارش خرید را انجام دهید.

کد خبر: ۲۹۳٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha