۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
۶۸۰ واحد مسکونی در استان سمنان تحویل متقاضیان شد
در قالب نهضت ملی مسکن؛ 

۶۸۰ واحد مسکونی در استان سمنان تحویل متقاضیان شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از تحویل ۶۸۰ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان طی هفته جاری خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به روند خوب نهضت ملی مسکن در سراسر استان سمنان بیان کرد: نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن مردم، یکی از یادگاران درخشان کارنامه دولت سیزدهم شهید رئیسی برای مردم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در هفته جاری و با حضور مسئولان در سراسر کشور ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شد، تاکید کرد: سهم استان سمنان نیز از این واگذاری ها ۶۸۰ واحد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه این واحد ها به مرور از ابتدای هفته تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: طی مراسمی نمادین با حضور وبیناری سرپرست ریاست جمهوری چند نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن استان سمنان سند منازل خود را به نمایندگی از دیگران دریافت کردند.

هاشمی همچنین بیان کرد: در هفته جاری واگذاری دو هزار و ۳۸۶ زمین رایگان در قالب نهضت ملی مسکن نیز انجام شد تا متقاضیان بتوانند خانه مورد نیاز خودشان را بسازند.

وی با بیان اینکه در کنار نهضت ملی مسکن و مالکان خودساز و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، مقوله مهم خودمالکی بافت فرسوده و مسکن روستایی نیز در دستور کار ما قرار دارد، بیان کرد: به بانک های استان تاکید شده که در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن، همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۲۹۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha