۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم ۱۰ برابر دولت‌های گذشته است| وزارت نفت نوآور بوده است
سخنگوی دولت:

جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم ۱۰ برابر دولت‌های گذشته است| وزارت نفت نوآور بوده است

سخنگوی دولت گفت: جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم شتاب گرفت که حرکتی بی‌سابقه بود، به‌گونه‌ای مقدار آن ۱۰ برابر دولت‌های گذشته بوده است.

به گزارش بازار، علی بهادری‌جهرمی امروز (شنبه، دوم تیر) در نشست خبری مشترک با وزیر نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم را باید مجموعه‌ای نوآور دانست، گفت: در این دولت ایده‌های تازه‌ای از سوی وزارت نفت مشاهده شد. فعال‌سازی پالایشگاه‌های فراسرزمینی نیز یکی از همین ایده‌های نوآورانه بود که برای نخستین بار اجرایی شد.

وی افزود: امروز وزارت نفت نه‌تنها در بخش اقتصادی فعالیت‌های بسیاری انجام داده، بلکه در زمینه‌های مسئولیت‌ اجتماعی، فرهنگی و ورزشی یادآور تلاش‌های وزارت نفت، کارهای ماندگاری انجام داده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: جمع‌آوری هرچه بیشتر گازهای مشعل که آثار مخربی برای محیط‌زیست کشور دارد در دولت سیزدهم شتاب گرفت که حرکتی بی‌سابقه بود، به‌گونه‌ای که این موضوع ۱۰ برابر دولت‌های گذشته است.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: وزارت نفت در موضوع حمایت از جوانان، نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کارهای بسیاری انجام داده که بارها از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مورد قدردانی قرار گرفته است.

وی گفت: در همین دولت طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را داشتیم که بیش از ۱۰ سال معطل شرق و غرب مانده بود و با توانمندی نیروها و متخصصان داخلی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha