۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
باور به توان داخلی سبب افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم شد
سخنگوی دولت:

باور به توان داخلی سبب افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم شد

سخنگوی دولت در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: باور شهید رئیسی به توان داخلی، سبب افزایش فروش نفت کشور در دولت سیزدهم شد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۹ خرداد) در آیین گشایش این نمایشگاه که با عنوان «روایت پیشرفت» برگزار شد، بیان کرد: همگان افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم با باور واقعی به توان داخلی را دیدند، وزیر خارجه آمریکا نیز به آن اذعان کرد، اما باز هم عده‌ای در داخل آن را زیر سوال می‌برند.

وی در تشریح ویژگی‌های رفتاری رئیس‌جمهوری شهید، افزود: امروز اگرچه مرز حق و باطل بسیار عیان است، اما باز هم روش‌های شیطانی غبار ایجاد می‌کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: جنس خدمتی که رئیسی یکبار دیگر طعم آن را به ما یادآوری کرد و پرچمدار آن بود، هر چند نمادهای مادی و سخت‌افزاری فراوان دارد، اما ویژگی و خصیصه ممتاز آن بعد نرم‌افزاری و ماهوی آن بود که در قالب عکس و تصویر نمی‌توان نشان داد.

بهادری جهرمی ادامه داد: قیام شهید رئیسی قیام واقعی بازگشت به مردم بود و ایشان به مردم باور داشتند، بدون این که شعار بدهند.

وی معطل نماندن برای شرق و غرب و دوری از افراط و تفریط را از دیگر ویزگی‌های بارز رئیس‌جمهوری اعلام کرد و گفت: از مشخصه‌های شهید رئیسی و شهید امیرعبدالهیان این بود که نسبت به همه مؤلفه‌های قدرت و ظرفیت‌های کشور نگاه هم‌افزایی داشتند و قرارگاه‌های شبانه‌روزی تمام‌وقت برای مدیریت اقتصادی کشور شکل دادند و از نظرات و مشورت همه دیدگاه‌های سیاسی بهره‌مند می‌شدند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: خداباوری و اخلاق‌مداری از دیگر مشخصه‌های دولت ایشان بود و اجازه نمی‌دادند رویکردهای محدودیت‌زا حاکم شود. همچنین فعال‌سازی ظرفیت نهادهای مختلف درباره غزه و رساندن صدای حق‌طلبی به دنیا از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

بهادری جهرمی پوست‌اندازی در ساختار پوسیده با توجه به حضور جوانان انقلابی از دیگر اقدام‌های بارز دولت شهید رئیسی دانست و یادآور شد: وی نماد بازگشت به مسیر عقلانیت انقلابی و باور به مردم و ولایتمداری بود که مرهون روشنگری و انتخاب بابصیرت مردم است.

نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی (روایت پیشرفت) ۳۰ خرداد تا دوم تیر ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در دو نوبت صبح و عصر در محل پادگان ولیعصر واقع در میدان سپاه، پذیرای مقام‌های دولتی و آحاد مختلف مردم است.

در این نمایشگاه به دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلفی از جمله تجهیزات صنایع نفت و گاز، برق، آب و … پرداخته شده است. چهار شرکت اصلی ملی نفت، ملی گاز، ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ملی صنایع پتروشیمی در غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha