۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
۲۳ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان:

۲۳ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند

سمنان- رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان گفت: به دلیل رعایت حقوق مصرف کننده ۲۳ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا غفوری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم اعطای گواهی نامه حقوق مصرف کننده به برخی واحد های تولیدی استان سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز با حضور معاون وزیر صمت آئین تجلیل از ۲۳ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده برگزار شد.

وی با بیان اینکه قیمت،کیفیت، خدمات پس از فروش و میزان رضایت مشتریچ چهار شاخصه ای است که در ارزیابی واحد های تولیدی استان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در ایتدا ۷۰ شرکت متقاضی این گواهی نامه و تندیس بودند که ۲۳ شرکت در نهایت پذیرفته شد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان: با بیان اینکه هر کدام از این شاخص ها دارای بخش های مختلفی است که به دقت مورد بررسی قرار گرفته است، تاکید کرد: تلاش شده تا واحد هایی که واقعا برای حقوق مصرف کننده احترام گذاشته اند تقدیر شوند.

غفوری با بیان اینکه هفتمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان سمنان در شرایطی برگزار می شود که ۷۰ شرکت متقاضی بودند، گفت: این نشان از اقبال خوب تندیس رعایت از حقوق مصرف کننده دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ تنها پنج شرکت متقاضی دریافت تندیس و گواهی حقوق مصرف کننده بودند اما این میزان امسال به ۷۰ مورد رسیده است، تاکید کرد: این امر نشان می دهد که تولیدگران ما در استان هم به دنبال رعایت حقوق مصرف کننده بوده و اهمیت آن را به خوبی می دانند.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha