۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
بهترین ارز های دیجیتال Web ۳  برای خرید

بهترین ارز های دیجیتال Web ۳ برای خرید

ارزهای دیجیتال وب ۳ (Web ۳ cryptocurrencies) اغلب به ارزهای دیجیتال اشاره دارند که بر پایه فناوری‌های وب ۳ ساخته شده‌اند.

مقدمه ای کوتاه بر ارز های دیجیتال وب ۳:

ارزهای دیجیتال وب ۳ (Web ۳ cryptocurrencies) اغلب به ارزهای دیجیتال اشاره دارند که بر پایه فناوری‌های وب ۳ ساخته شده‌اند و از ویژگی‌هایی مانند قراردادهای هوشمند، دستاوردهای زنجیره بلوکی متقابل (interoperability)، دموکراتیزه‌سازی و امنیت افزایش یافته برخوردارند. این ارزها معمولاً به عنوان پایه‌های اکوسیستم‌های برنامه‌ریزی توزیع شده (Decentralized Application, DApps) عمل می‌کنند و امکان ایجاد برنامه‌ها و خدمات جدید را بر اساس زیرساخت‌های بلاکچین فراهم می‌کنند.

به عنوان مثال، ارزهای مانند:

( Ethereum (ETH)، Polkadot (DOT)، Solana (SOL)، Cardano (ADA و ( Avalanche (AVAX از جمله ارزهایی هستند که به عنوان نمونه‌هایی از ارزهای دیجیتال وب ۳ مطرح هستند. این ارزها قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند، پردازش تراکنش‌های بلاکچین با سرعت بالا، ارائه امکانات چند زنجیره‌ای و توانایی ایجاد دارایی‌های دیجیتال متنوع را فراهم می‌کنند.

به علاوه، ارزهای دیجیتال وب ۳ نه تنها در حوزه پرداخت و انتقال وجوه فعالیت می‌کنند، بلکه برای ایجاد برنامه‌هایی مانند اعتبارات هوشمند، بازارهای مالی توزیع شده، حقوق مالکیت یا حتی جریان‌های کار مبتنی بر بلاکچین نیز استفاده می‌شوند.

بهترین ارز های دیجیتال Web ۳  برای خرید

بهترین کوین‌های رمز ارز وب ۳ برای خرید در سال ۲۰۲۴

- Dogeverse D)OGEVERSE) : بهترین کوین وب ۳ چند زنجیره‌ای، ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری شده در پیش‌فروش.

- WienerAI )WAI) : کوین میم جدید که از هوش مصنوعی برای ساخت یک ربات معاملاتی رمز ارز استفاده می‌کند. بیش از ۲ میلیون دلار جمع‌آوری شده.

- ( Ripple (XRP : استفاده شده توسط صدها مؤسسه مالی برای پرداخت‌های بین‌المللی.

- ۵th Scape )۵SCAPE): اکوسیستم بازی واقعیت مجازی/افزوده منحصر به فرد، ۴ میلیون دلار جمع‌آوری شده در پیش‌فروش.

- Sponge V۲ )SPONGE V۲) : نسخه جدید یک کوین میم محبوب. ۱۰۰ برابر در سال ۲۰۲۳.

- (Ethereum (ETH : خانه معتبر برای کوین‌های وب ۳.

- (Polygon (MATIC : نسخه بهبود یافته اتریوم از نظر مقیاس‌پذیری.

- ( Uniswap (UNI : یکی از بهترین پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi).

- (Cosmos (ATOM : فراهم کننده امکان تعامل بین دو یا چند بلاکچین.

نگاهی دقیق‌تر به بهترین کوین‌های وب ۳ برای سرمایه‌گذاری

۱. Dogeverse )DOGEVERSE)

با توجه به قابلیت سازگاری چند زنجیره‌ای و پاداش‌های بالای استیکینگ، Dogeverse ($DOGEVERSE) در سال ۲۰۲۴ به عنوان بهترین رمزارز وب ۳ معرفی می‌شود. Dogeverse از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند تا اولین کوین میم با تم Doge را با سازگاری چند زنجیره‌ای در شش شبکه مختلف ارائه دهد. از طریق فناوری‌های Wormhole و Portal Bridge، Dogeverse با بلاکچین‌های اتریوم، Base، Avalanche، Solana، بایننس و Polygon سازگار است. این امکان به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه در شبکه‌های مختلف حرکت کنند و از مقیاس‌پذیری و امنیت بالا بهره‌مند شوند. همچنین، Dogeverse پاداش‌های استیکینگ را به دارندگان توکن $DOGEVERSE ارائه می‌دهد. در حال حاضر، دارندگان توکن می‌توانند با استیکینگ توکن‌ها در قراردادهای هوشمند، بازده سالانه ۵۳٪ را به دست آورند. از کل عرضه ۲۰۰ میلیارد توکن، ۲۰ میلیارد به عنوان پاداش‌های استیکینگ توزیع خواهد شد. ۳۰ میلیارد توکن دیگر نیز برای پیش‌فروش جاری اختصاص داده شده است. در چند ماه گذشته، Dogeverse بیش از ۱۵ میلیون دلار از طریق پیش‌فروش جمع‌آوری کرده است. هم‌اکنون، قیمت $DOGEVERSE برابر با $۰.۰۰۰۳۱ می‌باشد.

- شروع پیش‌فروش: آوریل ۲۰۲۴

- روش‌های خرید: ETH، USDT، کارت

- زنجیره:اتریوم، سولانا، Avalanche، Base، Polygon، بایننس

- سقف سخت: ۱۷ میلیون دلار

۲. ریپل (XRP)

ریپل (XRP) یک سکوی پرداخت و تبادل رمزارز است که برای تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی سریع و با کمترین هزینه طراحی شده است. بسیاری از مؤسسات مالی از این سکو برای انتقال وجوه به سراسر جهان استفاده می‌کنند. توکن اصلی ریپل، XRP، یکی از معتبرترین ارزهای رمزارز از نظر ارزش بازار است و برای سرمایه‌گذاران در زمینه وب ۳ جذاب محسوب می‌شود.

- بلاک چین : ریپل

- نوع توکن: XRP

۳. ۵th Scape)۵SCAPE)

۵th Scape یک کوین وب ۳ محبوب است که اهدافی جدید در صنعت بازی‌های واقعیت مجازی/افزوده دنبال می‌کند. این پلتفرم به دنبال ارائه یک اکوسیستم نوآورانه است که گیمرها امکان تجربه بازی مجازی را دارند و از انعطاف‌پذیری برای کسب، تجارت و استفاده از توکن‌های بومی $۵SCAPE بهره‌مند می‌شوند. اخیراً، پیش‌فروش توکن $۵SCAPE آغاز شده و تاکنون بیش از ۴ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، با قیمت تنها $۰.۰۰۲۸۵ در هر توکن. کاربران می‌توانند این توکن را برای خریدهای درون بازی و دسترسی به تجربه‌های بازی پرمیوم استفاده کنند. همچنین، گیمرها و توسعه‌دهندگان می‌توانند برای کمک به توسعه پلتفرم و استفاده از توکن‌های $۵SCAPE، پاداش دریافت کنند.

از بازی‌های واقعیت مجازی/افزوده که در دسترس خواهند بود می‌توان به مسابقات MMA، Immersive Kickoff (یک بازی فوتبال واقعیت مجازی)، Thrust Hunter (یک بازی مسابقه‌ای واقعیت مجازی) و Archery Master (یک بازی تیراندازی با کمان) اشاره کرد. همچنین، پلتفرم در حال توسعه سخت‌افزارهای واقعیت مجازی مانند دستگاه VR Ultra و صندلی Swiftscape VR برای راحتی و تجربه‌ی ایده‌آل است.

- شروع پیش‌فروش: ژانویه ۲۰۲۴

- روش‌های خرید: ETH یا USDT

- زنجیره: اتریوم

- سقف سخت: ۱۵ میلیون دلار

بیشتر بدانید:ارز دیجیتال مانا چیست؟ بررسی آینده توکن نامدار متاورسی

۴. Sponge V۲ )SPONGEV۲)

Sponge V۲ به دنبال پیشی گرفتن از موفقیت نسخه قبلی خود، Sponge V۱ است که به ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلار رسید و به سرمایه‌گذاران اولیه ۱۰۰ برابر بازدهی داد. به عنوان یک کوین میم

محبوب، Sponge V۲ وعده‌های زیادی برای آینده دارد و بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال خرید آن هستند.

Sponge V۲ بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده و توکن‌های آن ERC-۲۰ هستند. سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های SPONGEV۲ را با استفاده از ETH، USDT یا کارت‌های اعتباری خریداری کنند.

پیش‌فروش توکن‌های SPONGEV۲ به زودی آغاز می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیوستن به کانال تلگرام، از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوند.

- بلاک چین: اتریوم

- نوع توکن: ERC-۲۰

- روش خرید: ETH، USDT، کارت

همچنین بدانید: لایت کوین از دیدگاه نیپوتو (نقره دیجیتال در مقابل طلای بیت‌کوین)

۵. اتریوم (ETH)

اتریوم یکی از پیشگامان وب ۳ یک پلتفرم بلاکچین متن‌باز و غیرمتمرکز است که برای اجرای قراردادهای هوشمند و توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) استفاده می‌شود. به عنوان دومین رمز ارز بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم یک گزینه محبوب برای سرمایه‌گذاری در حوزه وب ۳ است. علاوه بر این، اتریوم با معرفی اتریوم ۲.۰ به دنبال بهبود مقیاس‌پذیری و کارایی شبکه است که می‌تواند منجر به افزایش ارزش توکن ETH شود.

- بلاک چین: اتریوم

- نوع توکن: ERC-۲۰

۶. WienerAI )WAI):

(WienerAI ($WAI یک رمز ارز جدید است که از توان وب ۳ و هوش مصنوعی برای ایجاد یک ربات معاملاتی رمز ارز استفاده می‌کند. این پلتفرم، با تحلیل پیش‌بینی و قیمت‌های تاریخی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد و به دارندگان توکن امکان استیکینگ با بازده سالانه ۴۹۱٪ را فراهم می‌کند. از کل عرضه ۶۹ میلیارد توکن، ۱۳.۸ میلیارد به عنوان پاداش‌های استیکینگ توزیع خواهد شد. در چند ماه گذشته، پیش‌فروش WienerAI بیش از ۲.۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. هم‌اکنون، قیمت $WAI برابر با $۰.۰۰۰۷۰۸ است.

- کل توکن‌ها: ۶۹ میلیارد

- توکن‌های موجود در پیش‌فروش: ۲۰.۷ میلیارد

- بلاکچین: اتریوم

- نوع توکن: ERC-۲۰

- حداقل خرید: ندارد

- روش خرید: ETH، USDT، و BNB

۷. پالیگان (MATIC)

پالیگان یک پلتفرم بلاکچین است که به عنوان راه‌حلی برای بهبود مقیاس‌پذیری اتریوم شناخته می‌شود. پالیگان از تکنولوژی لایه ۲ استفاده می‌کند تا تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر را ممکن سازد. با توجه به اینکه پالیگان در حال رشد و توسعه است، توکن MATIC می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب برای کسانی باشد که به دنبال فرصت‌های وب ۳ هستند.

- بلاک چین: پالیگان

- نوع توکن: ERC-۲۰

۸. یونی‌سواپ (UNI)

به عنوان بزرگترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) و یکی از برترین پلتفرم‌های مالی در بلاکچین اتریوم، Uniswap دسترسی به طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند که بسیاری از آن‌ها در صرافی‌های متمرکز موجود نیستند. توکن UNI حقوق حاکمیت و پاداش‌هایی برای دارندگان توکن فراهم می کند تا در تصمیم‌گیری‌های مهم پلتفرم شرکت کنند. با رشد روز افزون DeFi، یونی‌سواپ یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری در حوزه وب ۳ است.

- بلاک چین: اتریوم

- نوع توکن: ERC-۲۰

۹. کازموس (ATOM)

کازموس یک پلتفرم بلاکچین است که امکان تعامل بین دو یا چند بلاکچین را فراهم می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد کازموس را به یک پلتفرم جذاب برای توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. توکن ATOM به عنوان توکن بومی کازموس استفاده می‌شود و برای استیکینگ و امنیت شبکه استفاده می‌شود.

- بلاک چین: کازموس

- نوع توکن: ATOM

جمع‌بندی

رمز ارزها و کوین‌های وب ۳ فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین فراهم می‌کنند. با انتخاب یکی از این کوین‌های وب ۳، می‌توانید در این روند پیشرفته و پررونق مشارکت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. قبل از سرمایه‌گذاری، تحقیقات کافی انجام دهید و با اطلاعات کامل تصمیم‌گیری کنید.

کد خبر: ۲۹۱٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha