۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
بررسی ۲۷ طرح فناورانه در مرکز نوآوری نفت و گاز

بررسی ۲۷ طرح فناورانه در مرکز نوآوری نفت و گاز

با برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز نوآوری و فناوری حوزه نفت و گاز مستقر در دانشگاه امیرکبیر، ۲۷ طرح و ایده نوآورانه ارسالی به این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار، اولین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز نوآوری و فناوری حوزه نفت و گاز با حضور محمد جواد شهرابی عامری معاون پژوهش و فناوری و امیرهومن کریمی وثیق، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان حوزه نفت و گاز و احسان ابراهیمی مدیر اجرایی و اعضای شورای سیاستگذاری این مرکز نوآوری و فناوری حوزه نفت و گار برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش سه ماهه فعالیت مرکز توسط مدیر اجرایی، اعضا و حاضرین جلسه پیرامون افق و برنامه‌های پیش روی فعالیت‌های این مرکز به تبادل نظر پراختند. همچنین ۲۷ طرح و ایده نوآورانه که از سوی هسته‌های دانشی در حوزه‌های مختلف صنعت به دبیرخانه این مرکز ارسال شده بود، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

مرکز نوآوری و فناوری سروینو به مساحت ۲۰۰ متر مربع در یکی از ساختمان‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که توسط یکی از شرکت‌ها نفت و گاز بازسازی، تجهیز و آماده پذیرش تیم‌های دانشگاهی و استارت‌آپ‌ها در رشته‌های مهندسی و مدیریتی شده است که شامل بخش‌های فضای کار اشتراکی، شتابدهنده‌های حوزه‌های تخصصی، ارزیابی کسب و کارها، مشاوره و منتورینگ است.

این مرکز نوآوری و فناوری با حمایت از ایده‌های خلاق و نوآور و تجمیع کلیه‌ نهادهای حوزه نوآوری در یک مجموعه، سعی در جذب، توسعه، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نخبگان، توسعه کسب و کارهای نوپا، برندسازی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر، کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق دارد.

کد خبر: ۲۹۱٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha