۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
ذخایر بیت کوین مایکرواستراتژی به ۷۰۰ میلیون دلار رسید!
مایکل سیلور خبر داد؛

ذخایر بیت کوین مایکرواستراتژی به ۷۰۰ میلیون دلار رسید!

شرکت مایکرواستراتژی که در زمره بزرگترین دارندگان ذخایر بیت کوین جهان به حساب می آید، از خرید ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت مایکرواستراتژی که در زمره بزرگترین دارندگان ذخایر بیت کوین جهان به حساب می آید، از خرید ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر در روز پنجشنبه خبر داد.

بر اساس این گزارش، همزمان با ریزش قیمت بیت کوین به محدوده ۶۶ هزرا دلار در روز پنجشنبه هفته گذشته، «مایکل سیلور» مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که با خرید ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر، مجموع ذخایر بیت کوین مایکرواستراتژی را به ۷۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.

سیلور اعلام کرده که این خرید سنگین را در روز جمعه انجام داده است. مایکرو استراتژی در حال حاضر حدود ۲۱۴۴۰۰ بیت کوین در اختیار داشته و به تازگی، اقدام به پذیرش سپرده گذاری بیت کوینی در صندوق سرمایه گذاری خود نموده است. این شرکت در حال حاضر، رقم ۲.۲۵ درصد سود را به سپرده گذاران بیت کوین یشنهاد نموده که بر اساس بیت کوین محاسبه و پرداخت خواهد شد.

این سرمایه گذاری سنگین مایکرواستراتژی در حالی انجام شده که ترس ناشی از ریزش سنگین قیمت بیت کوین بازار را فرا گرفته است. قیمت بیت کوین در ابتدای هفته معاملاتی گذشته در کانال ۷۰ هزار دلاری قرار داشته و این در حالیست که این رقم در پایان هفته به کانال ۶۵ هزار دلاری سقوط کرد.

اکنون معامله گران بازار رمزارزها با این ترس دست به گریبان هستند که احتمال ریزش قیمت به حمایت مهم بعدی یعنی ۶۰ هزار دلار نیز وجود دارد.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha