۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
چالش تأمین پایدار خوراک صنایع معدنی استان یزد باید رفع شود
نماینده اردکان:

چالش تأمین پایدار خوراک صنایع معدنی استان یزد باید رفع شود

یزد- پوردهقان نماینده اردکان از عزم جدی جهت حل چالش تأمین پایدار خوراک صنایع در کمیسیون صنایع و معادن مجلس و پیگیری در سطح ملی خبر داد.

به گزارش بازار؛ مدیر مجتمع معدنی چادرملو به‌منظور ارائۀ گزارش از وضعیت این معدن با نمایندۀ مردم اردکان دیدار کرد.

در این نشست، محمد داودی، مدیر مجتمع معدنی چادرملو به تشریح وضعیت فعلی ذخایر و برنامه‌های آیندۀ این مجتمع پرداخت و خواستار حمایت‌های قانونی در مجلس و دولت برای بهبود عملکرد و آیندۀ معادن و صنایع معدنی شد.

مصطفی پوردهقان اردکان نماینده مردم شهرستان اردکان نیز با بیان وجود چالش در تأمین پایدار خوراک شرکت چادرملوی اردکان به‌عنوان یکی از مسائل اساسی پیش‌روی زنجیرۀ صنایع فولادی استان، بر عزم جدی در جهت حل این موضوع در کمیسیون صنایع و معادن مجلس و پیگیری در سطح ملی خبر داد.

وی همچنین افزود: شرکت‌های بزرگ استان کماکان با کمبود خوراک روبرو هستند و آزادسازی محدوده‌های پتانسیل‌دار استان با اولویت‌دهی به شرکت‌های معدنی مستقر در شهرستان ضروری است.

پوردهقان اردکان در ادامه به تشریح انتظارات مردم شهرستان به‌خصوص بخش خرانق از معدن چادرملو در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌ها و رفع نیازهای روستاهای بخش پرداخت و بر ضرورت همکاری بیشتر معدن با جامعه محلی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست برخی موضوعات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های درمانی، فرهنگی و... در برخی از روستاهای منطقه مطرح و درخصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha