۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
۳۶۸ هزار تن گندم زنجان صادر شد
در دولت سیزدهم؛

۳۶۸ هزار تن گندم زنجان صادر شد

زنجان -مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۳۶۸ هزار و ۵۳۲ تن گندم معمولی تولیدی زنجان به سایر استان ها انتقال داده شد.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی گفت: در دولت سیزدهم ۳۶۸ هزار و ۵۳۲ تن گندم معمولی تولیدی استان با هماهنگی و تخصیص شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به کارخانجات آردسازی، سیلوهای ملکی و سایر استان ها انتقال داده شد.

وی ابراز کرد: این میزان گندم در قالب ۶ هزار و ۴۵۱ محموله از طریق سیلوهای ملکی و بخش خصوصی به کارخانجات آردسازی استان و سایر استان‌ها منتقل شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه انتقال گندم تولید داخل با هدف تأمین امنیت غذایی سایر استان‌ها انجام می‌شود، افزود: انتقال بیش از ۲۵۶ هزار و ۳۲۴ تن گندم در قالب ۲ هزار و ۴۶۳ محموله به استان‌های قزوین، آذربایجان شرقی، گیلان، تهران، البرز، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انجام شد.

زمانی ادامه داد: بیش از ۱۱۲ هزار و ۲۰۸ تن گندم در قالب سه هزار و ۹۸۸ محموله از طریق حمل و نقل جاده‌ای جهت استحصال آرد به کارخانجات آردسازی استان انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان از سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیش از ۷۳۴ هزار تن بوده است، گفت: مجوز انتقال گندم مازاد بر نیاز استان به سایر استان‌های کشور با هماهنگی شرکت بازرگانی دولتی ایران صادر می‌شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha