۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
محدودیت تردد خودروها در محورهای شریانی اعمال شد
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور:

محدودیت تردد خودروها در محورهای شریانی اعمال شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک در نقاط شریانی و شهرهای شمالی شاهد محدودیت و ممنوعیت تردد در این محورها از امروز هستیم.

به گزارش بازار، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه ممنوعیت تردد برای ناوگان سواری از امروز در دستور کار قرار گرفت گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ خرداد ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: بر اساس اعلام محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۵ خرداد در محور کندوان، محدودیت تردد از ساعت ۱۵ از آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اعمال می‌شود.

محرابی نیا بیان کرد: از ساعت ۱۶ انسداد محور به طور کامل از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال و از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) مسیر یک‌طرفه می‌شود.

وی افزود: این طرح از ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ خرداد اتمام یافته و مسیر حرکت خودروها در محور کندوان از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه خواهد شد، از سویی در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال قصد عزیمت به چالوس را دارند، تردد برای آنها از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی افزود: در محور هراز نیز در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس در روز جمعه ۲۵ خرداد ماه اعمال می‌شود. در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: تردد خودروهای تریلر از محور هراز همچنان ممنوع بوده و از سویی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ خرداد) تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha