۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۲
اولین حمایت بیت کوین در صورت ریزش، کدام محدوده خواهد بود؟
تحلیل تکنیکال BTC

اولین حمایت بیت کوین در صورت ریزش، کدام محدوده خواهد بود؟

قیمت رمزارز بیت کوین همچنان درگیر مقاومت ۷۲ هزار دلاریست و شکست آن، جهت صعود بیشتر حیاتی است وگرنه با واکنش منفی ممکن است تا کف های پایین تر ریزش داشته باشد.

هادی بهرامی؛ بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگ ترین پروژه از لحاظ ارزش بازار در جایگاه اول قرار دارد که بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران آن را نماد بازار نیز میدانند که جدای از مسائل بنیادی، تحرکات قیمت آن میتواند تاثیر چشمگیری بر کل بازار بگذارد؛ به همین خاطر با تحلیل تکنیکال دامیننس ها، جریانات نقدینگی و نمودار های قیمتی میتوان داده های کاربردی را بررسی کرد و با استفاده از آن، سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا بلند مدت انجام داد. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت قیمت بیت کوین خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران در هفته های آتی با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.

بخش معاملات اسپات بازار ارز های دیجیتال با حجم بازار ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۷۸ میلیارد دلار هفته گذشته را به پایان رساند. در روز چهار شنبه، حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز به ۴.۰۸ میلیارد دلار و حجم معاملات قرارداد های آتی پرپچوال به ۱۷۶ میلیارد دلار رسید که مبلغ ۱۷۰ میلیون دلار از سرمایه معامله گران بازار لیکویید شده و از دست رفت.

قیمت بیت کوین با نماد BTC در حال حاضر همچنان درگیر مقاومت ۷۲ هزار دلار میباشد که شکست آن، جهت صعود بیشتر حیاتی است؛ در غیر اینصورت با واکنش منفی به این مقاومت که سقف تاریخیست، ریزش بیشتری تا حمایت های معتبر ۶۰ و ۵۲ هزار دلار خواهد کرد.


تحلیل قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین طی چهل روز اخیر از محدوده ۵۷ هزار و ۱۶۴ دلار با افزایش ۱۸ درصدی به ۶۷ هزار و ۷۶۱ دلار رسیده است که در حال حاضر همچنان درگیر مقاومت ۷۲ هزار دلار میباشد. قیمت قبلا هم چند باری به این مقاومت واکنش منفی نشان داده بود که منجر به ریزش شد؛ اما اکنون باید دید که اخبار مثبت منفی این روز ها چقدر قیمت را تحت فشار گذاشته است و آیا این مقاومت شکسته خواهد شد یا فعلا زود است!؟ تا وقتی که سقف تاریخی شکسته نشود، حمایت های ۶۰ و ۵۲ هزار دلار در دسترس خواهند بود و اگر آن ها نیز از دست بروند، ریزش بیشتری در انتظار بیت کوین و کل بازار ارز دیجیتال خواهد بود. در حالت کلی بنظر میرسد قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین ها درگیر مقاومت میان مدت خود هستند که چند ماهی را صرف ریزش، رنج منفی و انباشت های سنگین کنند و سپس با افزایش تقاضا و اخبار مثبت پس از هاوینگ شاهد انفجار قیمت ها از روی حمایت های خوب باشیم.

اولین حمایت بیت کوین در صورت ریزش، کدام محدوده خواهد بود؟


در بازه بلند مدت انتظار داریم بازار ارز دیجیتال اصلاح عمیق تری را قبل از پرتاب تجربه کند که یک تخفیف بزرگ محسوب میشود و فرصت بزرگی برای خریداران ارز دیجیتال و توکن پروژه های قدرتمند و سپس ممکن است شاهد انفجار عظیمی از کریپتو باشیم؛ اما در بازه کوتاه مدت بنظر می آید قیمت بیت کوین تمایل به ریزش بیشتری دارد و با مقاومت ۷۲ هزار دلاری دست و پنجه نرم میکند. پیشنهاد میشود در خرید های کوتاه مدتی و یا حداقل معاملات فیوچرز بخصوص لوریج بالا در حال حاضر احتیاط کنید تا در صورت چرخش روند از صعودی به نزولی غافلگیر و دچار زیان نشوید.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha