۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
پشت‌پرده فروش اقساطی یک‌ماهه خودرو در همراه‌مکانیک

پشت‌پرده فروش اقساطی یک‌ماهه خودرو در همراه‌مکانیک

همراه مکانیک به‌تازگی یک طرح فروش اقساطی خودرو کوتاه‌مدت را معرفی کرده که با کمک آن می‌توانید با پرداخت حداقل ۱۰ درصد از مبلغ، خودروی جدید را بخرید و مابقی مبلغ را در اقساط ۷ تا ۹۰ روزه بپردازید.

به گزارش بازار، در شرایط فعلی بازار اگر بخواهید بدون ضرر و زیان خودروی خود را تبدیل به احسن کنید و در عین حال بودجه لازم برای خودروی جدید را نداشته باشید، ۳ راه بیشتر ندارید:

راه اول این که خودروی جدید را فوراً پس از فروش خودروی فعلی بخرید که به دلیل عجله کردن ممکن است دقت کافی را در خرید نداشته باشید.

راه دوم اینکه بعد از فروش خودروی فعلی صبر کنید و سر فرصت دنبال خودروی بهتر بگردید که در این شرایط ممکن است قیمت خودرو بالا برود و مجبور شوید مابه‌التفاوت بیشتری بپردازید.

و راه سوم اینکه وام کوتاه‌مدت بگیرید و سر فرصت خودروی خود را بفروشید و خودروی جدید را بخرید. اگر کمی در مورد شرایط وام‌های بانکی و طرح‌های لیزینگی تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که این روش هم چالش‌های خود را دارد.

همراه مکانیک به‌تازگی یک طرح فروش اقساطی خودرو کوتاه‌مدت را معرفی کرده که با کمک آن می‌توانید با پرداخت حداقل ۱۰ درصد از مبلغ، خودروی جدید را بخرید و مابقی مبلغ را در اقساط ۷ تا ۹۰ روزه بپردازید. با این طرح از تورم جا نمی‌مانید و سرفرصت و با خیال راحت، می‌توانید خودروی فعلی خود را بفروشید. در ادامه، به شرایط و مزایای این طرح اشاره می‌کنیم.


 

طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک چه شرایطی دارد؟

طرح فروش اقساطی خودرو کوتاه‌مدت همراه مکانیک ۲ نوع دارد:

در نوع اول یا طرح تحویل فوری، شما باید حداقل ۸۰ درصد مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. بلافاصله بعد از واریز پیش پرداخت و عقد قرارداد، خودرو را تحویل می‌گیرید و می‌توانید مابقی مبلغ را در بازه‌های ۷، ۱۵، ۳۰، ۶۰، ۷۵ و ۹۰ روزه بپردازید. این طرح نیازی به ضامن ندارد و سقف تسهیلات آن ۱۰۰ میلیون تومان است.

در نوع دوم یا طرح تحویل ۷ تا ۹۰ روزه، شما می‌توانید حداقل ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. بازه‌های بازپرداخت مابقی مبلغ در این طرح هم مانند طرح تحویل فوری است، با این تفاوت که خودرو را بعد از تصفیه کامل تحویل می‌گیرید. این طرح هم نیازی به ضامن ندارد و سف تسهیلات آن ۵۰۰ میلیون تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات و نحوه پرداخت اقساط هر خودرو، می‌توانید وارد نشانی اینترنتی https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true شوید و بعد از انتخاب خودروی موردنظر، هردو شرایط خرید اقساطی کوتاه مدت و بلندمدت را مطالعه کنید.

پشت‌پرده فروش اقساطی یک‌ماهه خودرو در همراه‌مکانیک

مزایای طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک چه مزایایی دارد و چگونه شما را از تورم نجات می‌دهد، ادامه متن را بخوانید.

جا نماندن از تورم

تجربه رصد نوسان قیمت خودرو در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که قانون و اصول مشخصی برای پیش‌بینی نحوه افزایش قیمت‌ها وجود ندارد. در چنین شرایطی اگر بخواهید پس از فروش خودروی فعلی اقدام به خرید خودروی جدید کنید، امکان دارد گرفتار افزایش ناگهانی قیمت‌ها شوید و بیشتر از چیزی که کنار گذاشته‌اید برای تبدیل به احسن خودرو هزینه کنید. حتی گاهی اوقات امکان دارد خرید خودروی موردنظر برایتان غیرممکن شود.

در طرح تحویل ۷ تا ۹۰ روزه همراه مکانیک، شما فقط ۱۰ درصد مبلغ خودرو را پرداخت می‌کنید و مابقی مبلغ خودرو را مطابق قیمت تمام شده ای که در قرارداد ذکر شده می‌پردازید؛ یعنی تورم شامل حال آن نمی‌شود و می‌توانید با خیال راحت و بدون استرس خودروی فعلی را به قیمت بفروشید.

تأمین سرمایه فوری و عدم نیاز به ضامن

برخلاف وام‌های بانکی و طرح‌های لیزینگی، این طرح اقساطی نیازی به معرفی ضامن و ارائه مدارک عجیب‌وغریب ندارد. همچنین به جای انتظار طولانی‌مدت و ماندن در صف انتظار، فرایند اعتبارسنجی و تأمین تسهیلات موردنیاز شما ظرف حداکثر ۲۴ ساعت انجام می‌شود و پروسه تبدیل به احسن خودرو طبق سرعت موردانتظار شما پیش می‌رود.

امکان پرداخت مابقی مبلغ تا ۹۰ روز

در این طرح دستتان برای انتخاب بازه زمانی بازپرداخت مابقی مبلغ باز است و می‌توانید آن را تا ۹۰ روز بعد پرداخت کنید. این مزیت فرصت کافی برای فروش به قیمت خودروی فعلی را در اختیارتان می‌گذارد و از طرف دیگر احتمال این که مدت زیادی بدون خودرو بمانید، خیلی کم است.

خرید خودروی کارشناسی شده با تضمین ۸۰۰ میلیونی

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است؛ زیرا آمارها نشان می‌دهد که حدود ۷۲ درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند.

همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده است و تمامی خودروهای این نمایشگاه بعد از کارشناسی فنی و بدنه کامل آگهی می‌شوند. در فرایند کارشناسی این خودروها، کارشناسان باتجربه و آموزش‌دیده همراه مکانیک با استفاده از تجهیزات مدرن و تخصصی تمامی قسمت‌های خودرو را بررسی می‌کنند.

گزارش کارشناسی هر خودرو با جزئیات کامل در آگهی آن منعکس می‌شود و با خواندن آن به زیروبم خودروی موردنظرتان پی می‌برید. این مزیت باعث می‌شود که برای پیدا کردن خودروی جدید نیازی به بازدیدهای متعدد نداشته باشید. همچنین این کارشناسی تا ۷ روز و سقف ۸۰۰ میلیون تومان ضمانت می‌شود تا خیال شما از بابت صحت‌وسقم آن رعایت شود.

پشت‌پرده فروش اقساطی یک‌ماهه خودرو در همراه‌مکانیک

خرید خودروی جدید با قیمت منصفانه

تعیین قیمت خودرو در همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و به همین دلیل کاملاً منصفانه و اصولی است. اصولی بودن تعیین قیمت خودرو در همراه مکانیک باعث شده تا به مرجع استعلام قیمت برای کاربران و کسب‌وکارهای دیگر (پلتفرم‌های خدمات بیمه و آگهی خودرو) تبدیل شود.

امکان انتخاب خودروی جدید از میان گزینه‌های متعدد و متنوع

در طرح خرید اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک، دست شما در انتخاب مدل خودرو باز است و هیچ محدودیتی در مورد داخلی یا خارجی بودن خودرو، سن و میزان کارکرد آن وجود ندارد. تنوع خودروهای کارشناسی شده داخلی، خارجی، مونتاژی، صفر و کارکرده در نمایشگاه همراه مکانیک زیاد است و شما می‌توانید هر کدام را که با بودجه شما مطابقت دارد انتخاب کنید.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک چیست؟

برای ثبت‌نام در این طرح، باید مدارک زیر را ارائه کنید:

  • کارت ملی و شناسنامه

  • ۲ برگ چک صیادی بنفش

  • مستندات اثبات‌کننده محل سکونت

  • گردش حساب

  • گواهی شغلی

لازم به ذکر است که گردش حساب و گواهی اشتغال به کار برای اعتبارسنجی و تکمیل پرونده از شما گرفته می‌شود.

منبع: پشت‌پرده فروش اقساطی یک‌ماهه خودرو در همراه‌مکانیک

کد خبر: ۲۹۰٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha