۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گلستان افتتاح شد
با حضور مسئولان استانی؛ 

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گلستان افتتاح شد

گرگان- بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از ۱۰ استان کشور در گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه سه شنبه بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور مسئولان استانی و فعالان حوزه ساختمان در گلستان افتتاح شد.

مهرداد یزدی در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: امسال شرکت نمایشگاه های بین‌المللی گلستان توانمند تر از سال های گذشته این نمایشگاه را برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت از ۱۰ استان کشور با سه عنوان نمایشگاهی در بخش های تجهیزات، تاسیسات، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره و ماشین آلات وابسته و کاشی و سرامیک، سنگهای تزئینی چینی و شیر آلات بهداشتی و صنایع وابسته حضور دارند.

وی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار دارد تا مورد بهره برداری فعالان و علاقه مندان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و فنی این حوزه با مشارکت تولید کنندگان مطرح کشوری از استان های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان به نمایش در خواهد آمد.

وی گفت: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان از ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه سالجاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان-آق قلا، روبروی فرودگاه گرگان و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای متخصصان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha