۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
لزوم ایجاد بستر تعامل بین بخشی برای ساماندهی بافت ناکارآمد تبریز

لزوم ایجاد بستر تعامل بین بخشی برای ساماندهی بافت ناکارآمد تبریز

تبریز-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد بستر تعامل بین بخشی برای ساماندهی بافت ناکارآمد تبریز تاکید کرد.

به گزارش بازار، جبارعلی ذاکری در جریان برگزاری یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز احداث شهرک جوانان و ساماندهی بافت حاشیه نشین تبریز را مهمترین فرصت خدمت برای دستگاه‌ های دولتی عنوان و اظهار امیدواری کرد: با همت جمعی و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی می توان بخش اعظمی از مطالبات شهروندان را محقق کرد.

وی افزود: انتطار می رود اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مقدمات اجرای این پروژه ها را آغاز کنند تا تعهدات سازمان بازآفرینی عملیاتی شود.

ذاکری عنوان کرد: ضرورت دارد علاوه بر احداث واحدهای مسکونی شهرک جوانان، زیرساخت‌های لازم برای این شهرک نیز همزمان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مطالعات جدی در خصوص ضوابط خاص شهر تبریز در زمینه بافت تاریخی طی دوره ای طولانی صورت گرفته است ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی قول ابلاغ نتایج مطالعات خود در این خصوص را طی هفته جاری داده است.

ذاکری تصریح کرد: مقرر شده بود واحدهای مسکونی شهرک جوانان در راستای جایگیری بافت پرخطر حاشیه اتوبان پاسداران احداث شود و دیروز جلسه‌ای با مدیران راه و شهرسازی برگزار و مشکلات مربوط به تاخیر اجرای پروژه را احصا کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۲۰۰ واحد از هفت هزار واحد این شهرک توسط شهرداری احداث می شود ادامه داد: اقدامات اجرایی شهرداری تبریز آغاز شده است و برخی محدودیت ها مانند کدهای برکف شهرک جوان مورد بررسی قرار می گیرد.

ذاکری بر لزوم ایجاد همت اجرایی برای دستگاه های خدمت رسان دولتی تاکید کرد و گفت: اگر تا یکسال خدمات دستگاه های خدمات رسان به شهرک جوانان نرسد، همانند دیگر شهرک‌هایی خواهد بود که خدمات دریافت نمی کنند. و مردم مجبور به ترک این شهرک می شوند.

کد خبر: ۲۹۰٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha