۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه توانسته‌ایم پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کنیم، گفت: بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.

به گزارش بازار، امیر سرتیپ حمید واحدی در جمع کارکنان گردان پهپادی پایگاه شکاری شهید یاسینی، گفت: کشور ما دارای یک موقعیت ممتاز و راهبردی است که در طول تاریخ همواره با تهدیدهای زیادی روبه رو بوده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به لحاظ تجهیزات و انسجام درونی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است، افزود: شما جوانان انقلابی باید با تلاش و کوشش توانایی خود را در زمینه نظامی به شدت تقویت کنید.

امیر سرتیپ واحدی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در حوزه پهپادی پرچمدار است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح تاکنون توانسته پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کند و بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در جمع سربازان این پایگاه گفت: دوران جوانی ضمن اینکه فرصت بزرگی برای فرد و جامعه است، افزود: جوانی نعمتی بزرگ، اما در معرض تهدید است که مراقبت از این نعمت ارزشمند بسیار ضروری است.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: نیروی جوان مستعد، هم به جامعه و هم در ادامه به تمدنسازی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: حضور گسترده جوانان در صحنه‌های مختلف و ادوار مختلف انقلاب، گویای علاقه آنها به کشور عزیزمان است و شما فرزندان ایران با امید و ایمان به آینده و به فضل خداوند، با نقش آفرینی در انتخابات پیش رو، اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.

کد خبر: ۲۹۰٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha