۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
ممنوعیت فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات وزارت اقتصاد

ممنوعیت فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات وزارت اقتصاد

وزیر اقتصاد در بخشنامه ای به معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرده است.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخشنامه‌ای به تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه ضمن تاکید بر کمک به برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو، همه کارکنان خود را از هر گونه استفاده از سمت، عنوان و نیز امکانات این وزارتخانه در ساعات اداری ممنوع کرده است.

در این بخشنامه آمده است: با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس جمهور خدوم و مردمی «شهید آیت الله رئیسی» و یاران شهیدش اکنون که در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) کشور در آستانه انتخاب و آزمون مهم دیگری قرار گرفته است. مدیران و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی در کنار آحاد جامعه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو همت مضاعفی مصروف خواهند داشت.

آنچه دشمن را در این مقطع تاریخی بیش از پیش مأیوس و سرخورده می‌نماید انسجام ملی مردم ایران برای عبور از این مرحله تاریخی و به نمایش گذاشتن تصویر زیبایی از همدلی و وحدت پیش روی همه جهانیان است.

وزارت امور اقتصادی و دارایی در این برهه‌ی حساس به مدد بهره‌مندی از ظرفیت انسانی متخصص انقلابی و متعهد خود دوشادوش همه‌ی ملت ایران به منظور مشارکت حداکثری برای تحقق مردم سالاری دینی خواهد کوشید. در همین زمینه به منظور حفظ امانت مسئولیت بر تمامی مدیران و کارکنان این وزارتخانه و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه فرض است تا وفق قانون از انجام هرگونه فعالیت با تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و هرگونه استفاده از جایگاه عنوان مقام با موقعیت اداری و سازمانی برای فعالیت‌های انتخاباتی خودداری کنند.

همچنین استفاده کارکنان ستادهای انتخاباتی نامزدها و یا هر شخص دیگر از امکانات و اموال این وزارتخانه برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی ممنوع بوده و عدم رعایت قوانین و مقررات موضوعه اعم از ماده (۶۸) قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و بندهای (۲۵) و (۳۰) ماده (۸) قانون رسیدگی به تخلفات اداری تحت عنوان تخلف اداری و اعمال مجرمانه تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

روشن است مراعات موارد فوق به معنای عدم پاسخگویی به موقع در برابر طرح شبهات حول عملکرد اقتصادی دولت و وزارتخانه نخواهد بود.

کد خبر: ۲۹۰٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha